martes, 16 de marzo de 2010

S'ACOSTA LA PRIMAVERA!!

16/03/10.
TREMP.
Després d'un hivern molt llarg i dur, sembla, almenys sembla, que d'una vegada comença a venir la primavera i amb ella el bon temps!Quina alegria, la veritat! El estat anímic d'un, fa un gir de 180º al passar d'un temps al altre, almenys a lo que es refereix a mi.
Aquests dos dies de començament de setmana, han estat marcats per una tranquila passejada el dilluns amb la BTT, on vaig rodar pels voltants del poble disfrutant com un nen petit amb el dia tan preciós que feia.Un hora de breu rodatge que em va sapiguer a glòria! La resta del dia, disfrutant de temps d'oci per Lleida, amb sessió de cinema inclosa.
Ja avui dimarts, ens hem reunit una gran grupeta (gran en els dos sentits de la paraula) ja que erem jo, Saul, David, Xavi, Nasi i Drudis. Vaya cinc acompanyants que he tingut, sort que avui el dia estava previst per ser tranquil, com així ha estat finalment, tant per Xavi, David, Saul i jo.
Drudis, amb ganes de més tralla després del diumenge a Manresa, on va fer un magnífic paper a la Brevet de 200, ha fet les seves séries per Àger, Llimiana i Gurp.Et veiem molt bé!
Hem anat cap a Àger i després a la tornada, hem seguit fins a Salàs amb el meu inseparable amic i company de fatigues David, per acabar cumplint amb el inicialment previst.
Un plaer haver compartit kmts amb tots vosaltres companys!
*Un total de 3h10'-86km-163w-108px'-980m.

3 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

Ministre... avui també has carregat piles... demà el Powertap traurà fum!!

Miquel dijo...

Val més que arribi la primavera i per quedar-se, si a mi ja m'ha semblat un hivern dur per Tremp 10 vegades més.

cuida't Marc!

Marc Vilanova Marsà dijo...

David, efectivament, el power tap avui ha tret fum, com el vostre em penso!jeje!
Miquel, de moment, ja portem 3 dies realment primaverals, cosa que feia molts dies que no succeia...així que bona senyal!
Penso que el hivern s'ha fet dur a tota Catalunya, pq ningú se n'ha salvat enguany...
Una abraçada Miquel!