martes, 9 de marzo de 2010

TORNA EL FRED I LA NEU!

09/03/10.
TREMP.
Després de la gran nevada que va caure ahir dilluns a tota Catalunya, avui el dia ha estat radicalment diferent, amb un Sol espectacular, sense un nuvol a la vista.Sort d'això, perquè ja amb el dia que feia ja feia un fred que pelava, imagineu si avui el cel està tapat...
Ahir, amb el temporal de neu, vaig complir amb 2h de rodillos amb molta cadència (100-110RPM) recuperant una mica les bones sensacions, almenys no vaig arrossegar el cansament i la fatiga general dels anteriors dies.En aquest sentit, satisfet! A més, vaig gaudir d'un passeig de 30-40' amb la BTT pels voltants de Tremp, contemplant els paisatges que havia deixat la nevada, com vaig disfrutar!

Ja avui, segon dia de relax, o mig relax, ja que avui he allargat una mica més la ruta i he incrementat una mica la intensitat, acompanyat dels inseparables J.Drudis i David R. i també del company de Pobla, Postigo. He completat el treball de força previst per avui, rodant amb baixa cadència per terreny plà i fent arrancades.He confirmat les bones sensacions d'ahir, amb un RC que ha pujat amb més facilitat i ha respost perfectament!
Un total de 3h25'-101km-188w-121px'.

Demà, serà l'únic dia de qualitat de la setmana, ja que vull estar fresc i descansat de cara les dues curses de Sabadell d'aquest cap de setmana.

3 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

M'agradaria acompanyar-vos dimecres... però el descans és millor entrenament per mi!

ambpala dijo...

marc, em dona la sensació que doctor no aguanta el ritme...no es així??

Marc Vilanova Marsà dijo...

Xavi, doctor alias Andreas, va fort, molt fort! De cara al juny, no li veurem el pél!
Salut crack!