lunes, 8 de marzo de 2010

DIUMENGE.

Amb l'agradable companyia de l'Albert, el dissabte.Espero coincidir ben aviat crack!

07/03/10.

TREMP.

Després d'estar arrossegant el refredat durant gairebé tota la setmana, vaig decidir fer un cap de setmana sense competició, ja que tenia pensat anar a la Guilleries Express de Sant Hilari Sacalm, prova de BTT.Tot i no ser la meva especialitat, és una especialitat que m'atrau, i aquest any si no em coincideix amb cap cursa de ruta, tinc pensat assistir-hi, per provar noves experiencies.

Ja entrant amb el diumenge, després de l'agradable sortida amb la inmillorable companyia de l'Albert SÀnchez i del J.Drudis el dissabte, tocava fer un dia de qualitat, en que volia acumular intensitat amb desnivell.

Vaig sortir amb males sensacions ja, amb cansament, sense acabar de recuperar del dia anterior,apart de fer un dia horrible, amb molt de fred i tot tapat; però posant-hi "coco" vaig aconseguir aparcar el mal moment, almenys pujant a Llimiana (6'1km al 6'8%) on em vaig trobar amb bones sensacions, trobant-me amb força i amb alegria al pedaleig, però amb el RC que li costava reaccionar.(381w-164px')Baixant, el fred va començar a fer mella en mi, i així les males sensacions van tornar...

Encara em faltava molt per completar la sessió, i em vaig dirigir cap a Gurp primer i després cap a Santa Engràcia, on vaig tenir que tirar molt i molt de cap i de patiment per seguir amb el plà establert, ja que el RC no em responia en absolut, i les bones sensacions de la primera pujada s'havien invertit, ja que em vaig trobar que no tenia ni força ni alegria en la pedalada...Però sent tossut i lluitant a tot s'hi pot arribar.(362w-162px' la mitja de les seguents pujades)

Un cop completades les pujades, i amb el fred intens que feia, vaig decidir que ja n'hi havia prou, tornant a casa amb 3h05'-217w-131px'-80km-1.700m desn.

Vaig completar el dia, amb 45' extra de rodillos amb molta cadència.

Aquesta setmana, tenint en vista les dos curses de Sabadell, me la prendre amb calma a veure si recupero una mica i agafo frescor de cara al cap de setmana.De moment avui, està caient una nevada espectacular, i més espectacular encara per estar al mes de març.


4 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

Al final no ens ho hem pogut montar per sortir... he esperat a ultima hora a veure si parava i feiem una de les nostres bogeries però al final ha estat més sensat fer rodillo!
Ens veiem demà!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Pues m hagues agradat sortir eh, i per la tarda he fet una mica de tremp-bike.He disfrutat molt del passeig!ens veiem demà!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Pues m hagues agradat sortir eh, i per la tarda he fet una mica de tremp-bike.He disfrutat molt del passeig!ens veiem demà!

ambpala dijo...

loco!!em vaig descuidar de passar per casa teve i porter-te el cas,amb principi dilluns estareper lo pallarrs, tedic algo i te'l porto,ok!?fot-li'nfort...