sábado, 6 de marzo de 2010

JA MIG APRETO.

06/03/10.
TREMP.
Després d'aquests últims dies amb el refredat al damunt, el qual m'havia deixat bastant dèbil, avui ja començo a aixecar una mica el cap, després de que ahir ja em notes una certa millora en l'estat de salut.Tot i això, continuo amb afonia i algo de tos.
Ahir, vaig fer el dia de qualitat que tenia previst, però no amb la intensitat real que tocava, ja que vaig preferir ser coherent i no jugarmela, abans d'apretar molt i recaure.Ens vam dirigir cap al Coll de Faidella, on vaig fer els apretons del dia juntament amb el J.Drudis, ja que David, va preferir fer un dia de relax.Baixant, ens vam trobar a Saul, concentrat al 100% en la série que estava fent!
Vam tenir uns quants contratemps, en forma d'averies mecàniques, però ho vam poder solventar sense problemes finalment.Un total de 4h-115km-209w-127px'-1650m.
Avui, després d'apretar ahir, tenia decidit de fer un dia mig regeneratiu, sumant alguns km més del normal en un dia d'aquestes característiques.Vam quedar ahir amb el company de Pujalt, l'Albert Sanchez (Don Sànchez) i amb Alvaro i Drudis, amb els quals hem compartit una bonica sortida, amb un Sol que costa de veure de manera continuada últimament.
He acabat amb 3h35'-102km-177w-113px'-90RPM.
Les sensacions, molt positives en el dia d'avui, ja que després de fer algun retoc a la posició damunt la bici, penso que he trobat la idònea, almenys avui, he rodat molt i molt cómode amb ella!Demà, més i millor!

4 comentarios:

Drudis J.A. dijo...

Ei Crack!! gràcies al teu "apanyo" vaig puguer arribar pedalan a Pobla, ja em veia fen dit!! No serie el primer cop..
La veritat és que aquesta setmana no només s'ha fet dura per a tú, sort que s'acabe, ara que els dies com avui compensen els mals dies!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Josep, no m'has de donar gràcies de res, tu has fet el mateix quan m'ha passat a mi.
Aquest finde te las de prendre per caregar piles i arribar el dilluns ben fresc i motivat per rebentar la màquina de Lleida!jeje!
Que vagi molt bé!

El Sanchez dijo...

Crakk!! un plaer l'entreno d'ahir, va sortit tot perfecte ee! kin dia més bo que feia, kin solet!! jejej
bueno crak espero que l'entreno d'avui haguis treballat lo que tenies q fer, jo e pujat la Bonaigua bastant bé de rimte i sensacions!!
Una abraçada!!!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Albert, he vist les fotos de la Bonaigua al blog i són realment espectaculars!Quina enveja!
Jo vaig passar bastantes penúries, pel fred i per les sensacions!
Va ser un autèntic plaer compartir milles plegats! M'alegro d'aquestes bones sensacions fiera!
Una abraçada!