martes, 26 de enero de 2010

TRAS-DAVID!

26/01/10.
TREMP.
Tal i com vaig comentar ahir, el dia d'avui, ha estat un dia de regeneració a molt poca intensitat.
La veritat és que tot i el Sol que ha lluït durant tot el matí, les sensacions han estat dolentes dolentes, sobretot pel fred que he passat durant tota la sortida. He estat destemplat tota la sortida i a més a més el aire gèlid que feia avui, ho acabat d'adobar.
Però les meves sensacions, no s'han assemblat gens a les del meu company David, que en el seu dia d'intensitat, ens ha obligat a estar tota la ruta a roda seva o fins i tot com apreciareu a la imatge següent a 100m de la seva estel·la, i és que ni el Josep D. ni jo,volíem sobrepassar la zona de treball regenerativa.

El petit punt que es veu al fons és el David.Amo i senyor del dia!



El meu pic màxim de potència avui, el que demostra lo relaxat del dia d'avui.

* Total de 2h30m,61km, 700m desnivell,130watts i 99px'.Demà més i millor!

4 comentarios:

El Sanchez dijo...

Boenes Crakk!!

jo també e fet 61 km avui jejeje! e baixat a st joan, passat pobla i tornar..ja veig que vas sobre rodes tot! m'en alegro!! avui e sortit per primer cop després de lo de diumenge i em fa mal tot lo cos pero bueno normal jeje!
cuidat mestre!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Albert!
M'alegro de q avui hagis pogut sortir de nou, bona senyal aquesta!
Amb uns dies ja estaràs com nou!
Cuidat i recupera't crack!

dedoctor.blogspot.com dijo...

És molt fàcil anar davant vostre quan no teniu ganes de tralla... ja em tocarà patir a partir de dissabte... em tremolen les cames quan veig la cara de Drudis quan no pot "saltar", ja, ja!

Marc Vilanova Marsà dijo...

David,
Em sorprén veure com es conten Drudis alhora de fotre tralla.Bona senyal aquesta! Un mesos abans hagués costat veure-ho!
A tu et tocarà la setmana vinent i a veure si ho respectaràs!jeje!