jueves, 21 de enero de 2010

SETMANA SERIA.

TREMP.
21/01/10.
Després de fer una setmana de regeneració la pasada setmana, aquesta setmana, ja començava amb un nou cicle d'entrenament, en que el gimnàs i les peses ja les deixo de banda, per centrar-me sol en rodar, rodar i rodar.
L'objectiu ara mateix, és anar afinant la forma i el físic el més possible, per arribar a les primeres competicions del any (finals de febrer) amb bones condicions, tot i que lluny dels meus objectius planificats per aquest any.
Aquesta setmana, he enllaçat 3 dies seguits rodant amb la bici de ruta, completant treball de fons els dos primers dies, amb 4 i 5h devorant kms, i amb un dia específic de força avui dijous.
Amb la reducció en la ingesta de calories d'aquests dies, he acabat els entrenaments bastant buit i amb debilitat, però el sacrifici de moment té recompensa.
He pogut compartir els tres dies amb els meus inseparables companys, J.A.Drudis i David, soportant el fred i el mal temps. En el meu cas, ahir vaig acabar l'entrenament ben empapat, tot i que en aquest període ja sabem el que hi ha.
En canvi avui, he disfrutat moltíssim, solament veure la llum del Sol, ja m'ha canviat el estat d'ànim, tot i la fatiga acumulada dels dies precedents.A més a més, les sensacions no han estat dolentes, en un dia de mitja recuperació, ja que el ritme ha estat baix però he treballat la força muscular.
Demà, em tocarà sortir en solitari, i ho fare en BTT, en una sessió regenerativa, per afrontar amb plenes garanties el cap de setmana.Per la meva part, cap problema, això si, si el Sol m'acompanya!

2 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

Em sembla que el Molina és igual el que digui... diumenge a rodar!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Així m'agrada!!!
Dient-me això la motivació no pot estar més amunt! Diumenge sortida de les BONES!!!