domingo, 24 de enero de 2010

DISFRUTANT DE LA BICI!



Amb el Drudis, ja arribant a Pobla.


TREMP.
24/01/10.
Després de la pallisa d'ahir, i veient les previsions meteorològiques per avui, ja havia decidit, que el dia d'avui seria regeneratiu.El que no m'esperava, és que el clima ens respectés tant i tant, i és no ens ha caigut ni una sola gota, quan ahir donaven pluja a tot arreu!
Pues veient això, un missatge als meus companys trempolins disponibles, i solament he pogut contactar amb el Drudis, com no! Hem fet una ruta molt senzilla i amb molta calma, rodant direcció cap a Sort.A mig camí, se'ns ha unit un altre company de Pobla, el Xes (força a raudals!) i un cop a Sort, i després de trobar-nos el Edu Morcillo, hem arribat fins al trencall de Port Ainé.
La baixada, igual de tranquila que la pujada, disfrutant al màxim d'aquest dia de tregua, que el cos avui em demanava; i és que el dia d'ahir, va passar factura!
Un cop a Pobla, m'he quedat orfe de companys, ja que el Xes i el Drudis s'han quedat, mentre que jo finalment, he allargat fins arribar a les 4h i 100km.
M'ha sentat molt i molt bé el dia d'avui!
* Total de 4h,101km, 140w/mitja.



Els meus companys d'avui,el Xes i el Drudis, com he disfrutat amb ells!

3 comentarios:

mingorb dijo...

Hola Marc.

Veig que fas uns bons entrenaments, vaig descobrir el teu blog fa poc i ja m'he fet seguidor. He posat un enllaç en el meu blog, si no et fa res.

Una salutació des de Menorca.

Marc Vilanova Marsà dijo...

Hola Mingorb!
Estic encantat de que posis un enllaç al teu blog! T'anire seguint jo tmb!
Gràcies per seguirme!

mingorb dijo...

De res Marc, trobo el teu blog molt interessant i gaudeixo al llegir-lo.
Una salutació.