domingo, 10 de enero de 2010

BON CAP DE SETMANA.

11/01/10.
TREMP.
Acabo el cap de setmana, amb bon sabor de boca, després de fer dos dies de llarga durada i en que el fred no ha estat impediment possible per fer la feina que tocava.
Ahir dissabte, vam compartir una bona sessió d'entrenament amb el J.A.Drudis ( el Vino pallarés!) anant cap a Ager a trobar-nos amb el Sergi i amb el Marc Porta.Tot i el fred (sempre en negatiu) el Sol que feia ajudava a augmentar la sensació tèrmica.
Vaig fer el meu respectiu treball de força i vam arribar fins a la cruïlla de Os de Balaguer, on vam despedir-nos dels companys lleidatans i vam tornar cap a casa. Un total de 4h35m i 127km amb 2.000 m de desnivell a 213w/mitja. Arribo a casa molt tocat muscularment i apajarat, el tema muscular sobretot pel fred i el gimnàs del dia abans que em van deixar molt encartronat.

Ja avui, sortida llarga de nou, per amb una extensa i grata companyia! Ens hem reunit: Santos, Saúl, David, Josep Drudis i jo. Avui, escarmentat d'ahir, surto amb tres mitjons i uns bons botins, i les sensacions són incomparables! Tot i que el fred fos molt considerable, amb mínima de -8ºC , el Sol ens ha tornat a ajudar. De la ruta, poc a comentar, ja que ens hem mogut per la zona: Pobla-Gerri-Masos de Llimiana... Al final, ens hem quedat solament David i jo, per acabar jo sol els ultims 45' de ruta.Total de 4h40m, 143km, 214watts. Demà recuperació activa.
Ah, aquest any el panorama ciclista pinta de lo més interessant...No creieu?

3 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

ESpero que l'any ciclista no sigui espectacular a nivell pro, també en amateur, no? i en cicloturista, no?
Ens veiem demà!

Marc Vilanova Marsà dijo...

David, com molt bé dius, espero i estic segur que serà un any espectacular en els tres àmbits!I les ganes que tinc de compartir km amb vosaltres faràn que disfrutem d'un any 2010 inolvidable!
A seguir disfrutant del fred!!!

Marc dijo...

Aquest any 2010 serà un gran any per nosaltres!
En quant al camp professional, penso que Armstrong ho té realment fotut per guanyar al Contador, ja ha demostrat Contador que sense equip pot guanyar,així que fàcil no ho tindrà. Contador és molt contador.
Fins aviaT!