viernes, 29 de enero de 2010

ENTRENO DE QUALITAT!

Preciós dia tot i el fred inicial, amb el llac i Sant Corneli de fons.

TREMP.

29/01/10.

No mal penseu amb el títol del post d'avui, ja que al contrari del que pugueu pensar, el dia d'avui, ha estat de calma, calma i més calma.És així com m'agrada anomenar-los a aquests entrenaments de regeneració després de dies forts d'entrenament, ja que són els que et permeten adaptar-te i per tant millorar el rendiment.Per això el títol d'avui!


La prova del delicte!

Després d'aquest aclariment, passem al dia d'avui. Després dels dos dies forts consecutius, el cos em demanava un dia com el d'avui, de molt relax i sense gens d'estrés, així que després de no ser puntual amb els meus companys de ruta per abusar de llit, he sortit en solitari direcció Sort. Exagerant el baix ritme i portant una elevada cadència, he coincidit amb ells quan portava 1 hora rodant. A partir de Pobla, em rodat tots junts, jo sempre ben resguardat del vent, i hem tornat cap a Tremp, on per cert ens hem trobat molt agonies a la carretera...Deu ser que és divendres i la gent ja va carregada de tota la setmana!

La grupeta d'avui: J.Drudis, Saül, David i Xavi B.

Hem seguit amb David, per completar la volta als Masos de Llimiana, on he anat amb butaca tota l'estona, sense ensenyar el nas al aire! El que ha començat amb fatiga i desgana durant la primera hora, ha acabat amb alegria i amb ganes de seguir sumant al final. Bona senyal de cara a demà, on m'espera un nou bloc de treball.

* Per cert, he acabat amb 3h04', 79km, 140w, 99px' amb 700m desnivell.

3 comentarios:

JOSEP BETALÚ dijo...

ja et començo a veure feliç i trobo que això es degut a la sortida del sol, a veure si cambia que ja està bé la broma. Espero trobar-te pronte a alguna cursa per poder fer-te el que'm vas fer a Mèxic, o sigue reventarteeeeeee.

Arnau Planas dijo...

Aixo si que es una sortida tranquila!! Agüita!

Marc Vilanova Marsà dijo...

jaja! Ja saps que això del Sol no té preu! Lo de la revenja que em tens preparada, no t'ho posare fàcil!Cuidat crack!
Molpla, d'això se'n diu anar realment de guais! demà serà un altra història però...Vagi bé!!