sábado, 23 de enero de 2010

POSANT EL COS A PROVA!

TREMP.
23/01/10.
Avui, després del dia regeneratiu d'ahir, tocava seguir acumulant kmts, i seguir sent estricte amb la ingesta calòrica.Veient que a les 10h encara estàvem a -2ºC aquí a Tremp, he preferit posposar 1 h la sortida, per arrancar a les 11h.
Amb un esmorzar amb poc contingut calòric per al treball que tenia que fer, he afrontat el dia de qualitat, que incloïa treball aeròbic en zona alta.
Ja que avui el David no ens ha pogut acompanyar, he devorat kmts juntament amb el meu company de fatigues de sempre, el Josep Drudis.Hem rodat cap a la Vall de Cardós, arribant fins a Tavascàn, passant-me el temps volant!

Quant m'he adonat del temps que duïem, he vist que ja solament faltava 1h per complir amb les 5h previstes per avui!Però si les 4h inicials, m'han passat volant, l'hora restant, se m'ha fet interminable i dura dura! El perquè? Pues seguint amb el procés d'afinament, sol he consumit 2 barretes de 80 cal/cadascuna amb les 5h d'entrenament... Resultat: he arribat a casa si, però poc m'ha faltat per no arribar!
Però almenys, el globo no ha estat en và, ja que he vist un pes corporal que feia molt i molt de temps que no havia vist...estic content si, però ara mateix, estic rebentat també! Ara toca establitzar-se una mica i recuperar!
* He acabat amb 5h08',156km,218w, 83RPM,1.500M desnivell. He patit al final si, però lo que he disfrutat no té preu!

El nostre Vino pallarès! Mentalitat ATACANT 100%! Un animal!

5 comentarios:

Drudis J.A. dijo...

Sort que has menjat poc Marc!! m'has portat la major part del camí amb el ganxo.. com no paris comte tindrás que pasar dos vegades per a que et veiguem!!
La veritat és que a mí també m'ha pasat volan la sortida, així done gust fer kilometres, més que menjar quan he arribat a casa he devorat jeje.. Salud i si demà no plou, bici!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Josep!
He disfrutat molt les 1rs 4h quan hem rodat plegats, després per arribar a casa, un martiri!
Lo que anaves amb el ganxo, ho dubto, la cara em deia qua anaves fumant!jeje!
Demà si no plou, a rodar una estona!

JOSEP BETALÚ dijo...

afila el ganivet que comença el circ. Espero que estigues en forma. Per cert la foto del blog te la va diger fer algú que'n savia¡.
Espero que ens veiem pronte

Marc dijo...

Guapa la foto del blog.Menudo entreno t'has pegat animal!Naltres també hem devorat km avui.Demà més!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Pep, tu ho has dit, comença el circ! n'hi ha un q no et deixarà ni un metre...jeje!
Em vas fer una foto rollo Graham Watson!
Ens veiem aviat makina!
Marc,demà veurem el q es pot fer, aquí donen pluja i amb la pallisa d'avui hem de deixar descansar el cos 1 mica!
A veure quan pujeu per aki dalt!