jueves, 5 de noviembre de 2009

SETMANA DE RECUPERACIÓ.

Foto presa ahir amb Figuerola al fons.
Cim de San Mamet amb els meus amics David i Josep, el dimarts.

05/11/09.


TREMP.


Després de no informar-vos desde el diumenge, a causa d'una setmana intensa de treballs de la uni, avui torno a actualitzar.Aquesta setmana, me la he pres com una setmana regenerativa a causa del refredat que m'afectava a començaments de setmana, més les proves d'avaluació de la UOC i per últim la contractura que m'he fet al vast intern del quadricep dret.Aquest últim motiu és el que em preocupa més ara mateix...

El dilluns, després de les gairebé 7 hores del diumenge, el vaig dedicar a un dia de recuperació al rodillo, pedalant solament 1 hora.A més a més tenia que entregar la prova d'Anglès...


Ja el dimarts, vam quedar amb el meu amic David Riba per anar a visitar al Josep Luz al seu poble, Santa Maria de Meià, on fariem una ruta en BTT pels seus voltants.Una ruta ideada pel Josep, que ens va fer sortir de Sta Maria per arribar a Alós de Balaguer, per encarar la llarga i dura pujada de 15km fins a 1.415m d'alçada de San Mamet, on a dalt es podia gaudir d'unes vistes impressionants, amb un refugi super ben equipat. La baixada, molt complicada, amb una forta pendent i molt i molt pedregosa, que la veritat és que no la vaig disfrutar gens.Va ser aquest dia, quan el intens dolor em va començar a venir a la cama, sobretot al tram finl de la sortida, a punt d'arribar al nostre punt de partida. Va ser un dia de 3h45m, 3h25m efectives per fer 45km a 122px' i 1650m desnivell.


El dimecres, veient el dolor del dia anterior del quadricep, vaig decidir prendre'm el dia com a recuperació, solament fent 1 hora de rodillo amb molta calma.Vaig notar molèsties per soportables. A més, estava liat amb la prova de Ciència Política, a entregar el dijous, màxim a les 00.00 nit.

Ahir dijous, havia quedat amb el David per fer una ruta de 3h amb BTT, però després de passar una mala nit, el David va tenir que quedar-se obligadament a casa.Espero que avui estigui millor.

Vaig sortir en solitari amb la BTT, fent un tram similar de ruta a la que vam fer el diumenge passat, passant per Suterranya-Orcau- Basturs- Sant Romà d'Abella i Abella.Mitja volta per tornar fins a Sant Romà, d'allà fins als Estanys de Basturs-Figuerola per sender, granjes de Basturs-Orcau-Suterranya i finalment Tremp. Les 2h30m inicials, molt bé, bones sensacions i sense rastre del dolor, però a partir d'aquí fins al final, el dolor va anar in crescendo, arribant a ser molt molest.Vaig acabar amb 4h, 63km a 112px' i 1.300m desnivell.


Veurem avui que tal respon la cama en un dia de recuperació...

2 comentarios:

Marc dijo...

Ja ho saps crack, davant d'una contractura calma i paciència, i si has de pujar dos pinyos doncs endavant. No forcis fins que no estiguis segur que el dolor ha desaparegut.Recupera't crack!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Merci tio, et fare cas!
A veure si aixecan el peu una mica la cosa millora...
Cuidat makina!