miércoles, 11 de noviembre de 2009

QUALITAT MÀXIMA!

11/11/09.
TREMP.
Dia de gran satisfacció moral el d'avui, amb un entreno de màxima qualitat, en que he fet quatre pujades exigint-me al màxim, cada una de 20-22min de durada.He fet la ruta següent, fent horari de vividor, ja que he sortit a les 12h migdia. En primer lloc, he pujat a Sta Engràcia, 6'6km al 6'8% de pendent mitja, fent 22m39s a 382w.
Baixada amb fred encara, i me'n vaig cap a la Pobla, on encaro la segona pujada del dia, la de Toralla, 5'2km al 7'15% de mitja, fent un temps de 17m30s i 378w.Molta estona pujant de peu sobre la bici, en contra del meu estil de sempre, però les dures rampes m'ho obligaven.
Un cop m'avituallo a dalt de Toralla, baixada de nou cap a Pobla, i me'n vaig a fer la tercera pujada del dia, la de Pessonada: 6'5km al 5'6% de mitja. Faig un temps de 18m53s i 376w.
De nou m'avituallo a dalt, ja que les tres pujades es deixen notar ja... Un cop he menjat la barreta, direcció cap a Tremp i Vilamitjana, per donar mitja volta i tornar en direcció cap a Tremp, on fare l'última pujada del dia, al meu segon poble: Gurp.M'esperen 6'5km al 6'7% i pujant-los al màxim.Faig una pujada a tope desde baix, esforçant-me i patint al màxim, sobretot a la última rampa abans de coronar que arriba al 14% , on vaig amb el RC al màxim, arribant a les 189px' al cim. Faig un temps de 20m50s a 381w.Acabo amb aquell sabor de sang tant característic que es té quan fas un esforç al màxim, i que tantes vegades he tingut un cop he finalitzat una persecució individual.Però la sensació de plenitud per l'esforç, ha valgut la pena avui, ja que necessitava un dia de exigir-me al màxim abans de competir en un parell de setmanes. Un cop he baixat, he rodat durant 30-40m en plà, per arribar a casa al voltant de les 17h de la tarda.
* He acabat amb 4h, 111km a 146px'-240watts i 2.200m desnivell.Demà, dia de regeneració.
Avui, no hi ha hagut pàjara, com es nota un bon esmorzar eh!

4 comentarios:

Marc dijo...

Aquests entrenos teus me fan por!Ets una màquina xaval!Segueix aixi!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Pots comptar! tu ja saps que quan en vulguis fer algun d'aquestos, tens lloc a casa,ok?estem en contacte, tot i q avui no baixare a la pista, q tinc feina...
Cuidat crack!

ambpala dijo...

NOOOOOOI!!la setmena vinent estarè per aquí, dimecres podem tocar btt i diumenge carretera, com ho tens!??see you, ah per cert, estic preparant un stage "majo" pel pont de la constitució a Llivia....el teu nom figura a les llistes provisionals!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Xavalín!!!Com va per la Seu???
El dimecres podem fer 2-3h BTT i el diumenge si tot va bé ja no estare aquí, sinó va tan bé, llavors sortim en ruta diumenge.
Lo del stage, estaria de puta mare, penso q es cap allà el 7 de desembre,no?per dates m'aniria bé penso!Cuidat makina!