lunes, 9 de noviembre de 2009

PAJARÓN!

L'avituallament que avui m'ha faltat!Amb uns bons panellets la pàjara d'avui no hagués existit!



09/11/09.

TREMP.

Després de fer un dia regeneratiu de 2h al rodillo ahir per la tarde, avui el Sergi m'ha decidit de fer un entrenament de qualitat, després de trucar-me pel matí.He sortit a les 10.45h amb un fred soportable, però tapat fins a les orelles, ja que feia un aire bastant gèlid. Després d'esmorzar molt aviat (07h30) i la meitat del habitual, no pensava tenir cap problema en quant a desfalliments, ja que portava 3 mueslis, però la realitat, com he vist 3 hores més tard, ha estat ben diferent...

Tot i això, al inici del entrenament, les sensacions, eren molt bones, arribant a Ager amb 235watts/mitja i 31km/h, aquí m'he trobat el Sergi, i em parat a fer la Coke a Ager.Després l'he acompanyat fins a Balaguer, després de xerrar una bona estona i explicar-nos les nostres respectives novetats.Un cop a Balaguer, ens hem separat i jo he pujat per la vessant de Vilanova de la Sal, fent una pujada a Umbral.Aquí, ja he notat que em començaven a fallar les forçes, tot i haver pujat amb molt bon temps.De les Avellanes fins a coronar port d'Ager un autèntic martiri, ja que no podia sobrepassar els 285 watts, sinó rebentava...pujant a una velocitat miserable fins a dalt. Baixada i cap a Ager, on vaig a buscar una Coke, però la d'ara amb calories... He tornat a engegar i m'he recuperat bastant, no per apretar però si per portar un bon ritme sostingut, tot i que quan ja arribava a Tremp, em tornava a notar buit.Sort que ja era a casa, que llarg se m'ha fet!

* Un total de 4h27m,127km, a 133px' i 220watts/mitja i 1.750m desnivell.Ja us dic que avui els carbohidrats no faltaràn a taula!

No hay comentarios: