viernes, 13 de noviembre de 2009

BTT + FONS DE QUALITAT


Els meus companys bikers! La "cabreta" David i el "megacabra" Luz!

13/11/09.


TREMP.


Després del dia intens del dimecres, el dijous era hora de deixar recuperar el cos a través d'una ruta regenerativa que vaig compartir amb el David R. i amb el J.Luz. A les 10h15 vam sortir de Tremp direcció Guàrdia, sota una intensa i freda boira, que en un principi, no ens va deixar gaudir gens del sol. Al tenir que ser a Tremp a la 13h, per compromisos del Josep, vam escurçar la tornada per un tram de carretera, i el vam acompanyar a Talarn.Ho sento companys per fer-vos esperar, però ahir es tractava d'això!

Vaig acabar amb 2h50m, 47km a 103px', sense forçar en absolut.

Ja avui divendres, la cosa era diferent.Després del regeneratiu del dijous, avui tocava un dia de qualitat i llarg, i ja havent quedat amb el Sergi de bon matí, ens hem trobat a Ager, on hem fet la paradeta de sempre i a tornar engegar! Avui l'he acompanyat fins les afores de Balaguer i allà he donat mitja volta, tenint molt millors sensacions que l'últim dia que vaig passar per aquí, el dilluns... Tot i això,m'he trobat un vendaval de cara a la zona ventosa de les Bagasses, tot i que ha estat poca estona.He tornat a un ritme viu, apretant en cada repetxo que trobava i arribant molt sencer de forçes a casa.Per completar el dia, he arribat fins a Vilamitjana un cop era a Tremp.

*En total 5h, 147km, a 132px' i 224w/mitja i 1.900m desnivell. Bon entreno!

No hay comentarios: