martes, 10 de noviembre de 2009

LIPOLISIS.

10/11/09.
TREMP.
Després del pajarón d'ahir, al arribar a casa em vaig recuperar com déu mana: un batut de soja amb carbohidrats en primer lloc, per dinar un bon plat de coliflor i patata amb raïm de postre que em va deixar molt i molt ple. Però a la nit, després d'anar a sopar fora, em vaig excedir en el menjar, ja que un aparentment inofensiu plat de pit de pollastre amb xampinyons segons la carta, va transformar-se amb un pit de pollastre amb salsa de xampinyons i patates, i ja sabeu per no fer el lleig....ho vaig devorar tot! Més un exquisit postre que vaig menjar després, em va fer sentir una mica malament de consciència, això ha fet que avui al aixecar-me totalment recuperat del dia d'ahir i sense massa gana, sortís a fer l'entrenament en dejú.Els qui em coneixeu, bé sabeu que em costa moltíssim aplicar aquests métodes radicals "rollo Ibon" de fer lipolisis, no menjar en un entreno de 5-6 hores o menjar de manera escassa durant el dia, senzillament no puc! Admiro al Ibon, quan veig que pot passar un dia amb una llauna d'atún i de panís amb tot un dia, ho trobo salvatge!
A lo que anàvem, entrenament amb BTT juntament amb el David i el Luz, pels voltants de Tremp, on he conegut camins nous i una nova trialera, la de comportes.Molt i molt guapa! Ha estat un dia en que he disfrutat moltíssim, tot i la rasca que feia! La sensació de gana sol s'ha apoderat de mi en els primers 20 min de ruta, després res de res! He rodat a intensitat baixa-moderada durant les 2h15m de ruta, completant 33km amb 750m desnivell i 105px'/mitja.
Ja per dinar, més verdura, com ahir, i més fruita, evidentment sense deixar de banda la carn magra! Demà, dia de qualitat amb la bici de ruta, ja en l'última fase de preparació de la volta a Chiapas.(Mèxic).

4 comentarios:

Marc dijo...

Si gastes menja!El mètode Ibon és una mica radical!A mi no em funcionaria, perquè sempre arribo amb una gana...

Marc Vilanova Marsà dijo...

Marc, jo ja menjo ja...jo no puc estar tot el dia sense menjar, impossible!jeje!
Ens veiem crack!

Carlos dijo...

Has de ficar una mica de gasolina, sino la màquina no tira !!!

dedoctor.blogspot.com dijo...

Marc,
crec qeu fas les coses amb coherencia. Els consells dels companys són bons... quan cal menjar cal menjar... també es veritat que si no cal menjar no cal menjar!
Bona idea lo de les vitamines... mria el blog del Dani de Jaca i veuras que aplica a la perfeccio la paleodieta en l'entrenament!