viernes, 27 de noviembre de 2009

HA ESTAT BONIC MENTRES HA DURAT.

27/11/09.

COMITÀN.


Després d'uns quants dies sense actualitzar, actualitzo el pitjor dia, ja que avui, després de portar el maillot blanc de líder sub-23 els últims dos dies de cursa, una inoportuna pàjara al port de 43km que arribava a 2.500m, m'ha deixat sense el preciat maillot.

La ràbia que tinc a dins després de la derrota és indescriptible, encara estic donant voltes al cap, de perquè no me he alimentat durant les 2h inicials de cursa, moments on estava el interminable port.

L'alegria, va començar en la 2ª etapa, en que un tall en els últims kms, arribant amb els "capos" Ladino, Libardo Niño,etc; em va permetre agafar el liderat.

La 3ª etapa, amb un port duríssim de sortida, amb molt de vent i molta duresa, em va fer veure que el meu inmediat seguidor pel sub-23, no era superior a mi, i la resta de "capos" no eren tant superiors a mi com jo em pensava.Aquesta 3ª etapa, va ser un dia de alegria màxima, ja que el meu amic Sergi Escobar, va fer una exhibició després d'estar 120km escapat, i els últims 50km en solitari, per arribar amb 49s sobre el grup on viatjaven els líders i jo mateix.A més a més, vaig conservar el liderat, tenint molt bones sensacions.

I avui, la 4ª etapa, etapa en que passavem un port de 43km, que es coronava al km. 60 de cursa.

M'he aixecat amb molt bones sensacions i amb moltes ganes de que començés la etapa,i aquestes sensacions, m'han acompanyat durant les 2h primeres hores de cursa, però la tensió i l'obsessió de seguir el ritme dels líders, m'han fet oblidar d'una cosa primordial: menjar.I quan ho he fet, ja era tard... Tot ha començat quan faltaven 15km per coronar que han arrancat els líders (Ladino, Niño) he arribat a ells de manera progressiva, però quan portava uns dos km amb aquest ritme i els atacs no s'aturaven, he començat a patir fins que he perdut contacte.El Sergi m'ha atrapat desde el darrera, i ell solet s'ha fet tota la resta de pujada mantenint les distàncies sobre el minut de diferència.El ritme que portava era boníssim, jo tota l'estona a la seva roda i gràcies!

I uns kms més endavant m'ha arribat el baixón serio serio, que m'ha deixat K.O. El Sergi i el cotxe d'equip m'han donat tot tipus de suport, en forma d'ànims i en forma d'aliment i sort d'ells perquè sinó em cau una minutada del mil...I ha hagut un moment que em parlaven i no tenia la capacitat ni de respondre, ni raonar, ni res de res!No recordo una pàjara d'aquestes magnituds en uns quants anys....En 30min, potser he menjat 5-6 barretes+ 2 Coca-coles!

Finalment,hem arribat el 16 i 17 de l'etapa, amb 6'30s de pèrdua sobre els líders, i el nou líder sub-23.Agraeixo moltíssim al Sergi tot el que ha fet per mi i també als que estàven al cotxe, el Jordi, el Gerard i el David.

Ara mateix, tota la ràbia i tota la decepció que porto s'ha reduït en comparació a la que portava a la tarda, però per demà, sol espero estar del tot recuperat per lluitar de nou al màxim i treure'm aquest regust tant amarg de derrota que tinc ara.

* En la general absoluta, baixo del 11e al 12e lloc, i en la general sub-23, baixo del 1r al 2n lloc, tot i que etic a 6m del lider i el tercer, està a 6m meus.

PD: Moltes gràcies per totes les mostres de suport que he anat rebent aquestos dies, sou els millors!Gràcies amics!




El dia de la 2ª etapa, quan vaig agafar el liderat, juntament amb el meu inseparable companyen aquesta Volta, el Josep Betalú, amb el qual he compartit habitació durant tots aquests dies.

9 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

Marc,
ànims... Indurain també es va empajarar, Pantani en el seu teerreny també es va empajarar, i tú, com qualsevol mortal també hi tens dret. Llàstima de haver-ho fet per aquest despiste!
Força... el primer també es pot empajarar amb el que queda!
Go Marc Go, o si prefereixes, Allez Marc allez!

Miquel dijo...

Andele Marc! Tranquil, no passa res. Encara no s'ha acabat la volta, lo important és que et trobes molt bé físicament. Una pàjara així la pot tenir tothom, és humà això. Potser demà el que va de líder sub-23 la tindrà ell.

Mirant-ho fredament, creus que ho haguessis fet tant i tant bé? amb els galls que hi ha... pq ens has deixat bocabadats!

Andoni dijo...

Eiii chaval, sembla q no pero t'estc seguint en aquesta volta tiu, quina ràbia lo de la pajara, pero endevant, no hi pensis i dona-ho tot!!!

Marc dijo...

Marc ara és quan has de treure la ràbia que portes dins i transformar-la en cops de pedal, ànims que ja falta poc i ho estàs fent de conya, no oblidis que estàs competint amb els millorets i estàs allà al davant!
VINGA CHAMPION!

sergi dijo...

Ei marc , anims i a continuar lluitant.Fins que es creua la linea d'arribada el últim dia encara poden passar moltes coses i tot pot canviar!!!

Carlos dijo...

Suposo que res de lo que jo et puga dir en aquest moment, farà calmar la teva rabia, peró has d´estar orgullós de lo que estàs conseguint, pensa que aquí estem super orgullosos de tú.........

Endavent Marc, tu pots amb aixó i més............. una forta abraçada des de La Pobla

Marc Vilanova Marsà dijo...

David, aquest despiste penso q m'ensenyara molt, tot i que hagués preferit tenir-lo un altre dia menys transcendent.Moltes gràcies pels ànims!
Miquel, la ràbia que tinc és pq sabia que podia estar amb els millors quan van canviar el ritme, tot i que puc estar content de com ha anat, i tant!Gràcies tio!
Andoni, moltes gràcies pels ànims!la pàjara va venir al pitjor moment...
Marc, el que em queda de força, ja et dic que ho gastare, lluitant fins al final.
Sergi, lluitare fins al final, tot i que ara estic lluny del liderat, però el tercer tamb´ñe es lluny de mi.
Carlos, moltíssimes gràcies, es molt important tot aquest suport que m'heu donat durant aquests dies!
Ens veiem aviat amics! 1 abraçada x tots!

carlos dijo...

Marc anims,ja saps que en penso de les posicions...
Si lluites pots estar orgullos.
Natres nestem molt!
Disfruta a mil i aprenne de tot,inclus de les pajares!
Cuidet molt!!!

Drudis J.A. dijo...

Ei Crack!! estic seguin dia a dia, el que estas fen en aquesta volta.. realment emocionant tio!! tendries que estar molt satisfet del que has aconseguit fins ara.. moments de derrota com aquest hi seran sempre, lo importan és com et refaiguis devant d'ells.. planta cara, i arrebentautot company!!