martes, 4 de marzo de 2008

VENDAVAL!

Imatge de Montesquiu, just després de la baixada de les antenes de Galliner.

04/03/08.Tremp.Amb el vendaval d'avui i la rasca que s'ha girat, ja anunciada en aquests últims dies, he optat per deixar la bici de carretera a casa i anar a fer ruta amb la BTT.

La ruta, tot i l'inevitable vent, ha estat bonica, ja que he pujat a les antenes de Galliner i he baixat per Orcau, tornant a Tremp per Suterranya i després he seguit per la carretera que va cap a Sant Adrià per completar el dia.Tenia ganes de fer una mica de canvi, perquè amb tants km acumulats últimament, més la fatiga acumulada estic una mica agobiat i estresat al mateix temps, així doncs espero que em serveixi per tornar a la normalitat.

L'estrés aquest, en part, també prové del viatge fet ahir a la tarde a Barcelona, per anar a recollir la bici de ruta, que ahir a les 7h matí va arribar de Palma en vaixell.Doncs va ser sortir de Tremp a les 17h per arribar a les 19h per Diagonal; i d'allà fins al velòdrom d'Horta, 45 min amb uns embusos increíbles, que em van posar els nervis a flor de pell.Sort que la tornada, ja va ser més relaxada...

Ahir dilluns, vaig provar la "cabra" amb les noves bieles de 180mm (porto 175mm a la de ruta) i uns plats de 54 dents i 42 respectivament.Si sóc capaç de moure aquest dessarrollo, enlloc de rodar, volare!jejej!

Completare el dia amb 1h de rodillo al vespre, per acabar el dia amb 4 hores.

* En BTT, ha sortit 3h, 50km, 125ppm, 1055m desnivell amb molta rasca!

Aquest gatet tan maco, el vaig trobar a Orcau l'últim cop que vaig fer aquesta volta.En guardo molt bon record!

3 comentarios:

Alex. dijo...

Hola Marc i lectors del seu Bloc!!!!!!
El meu cap de setmana, prou bé. Diumenge tocava la Marxa de la Segarra i va anar fantàstic. Varem fer 51 Km. en total. Personalment, considero aquesta prova com una festa de benvinguda a la Primavera, els camps de la Segarra s'omplen de verd, els ametllers en flor i ja si veu algun gallaret. Tot és a peu pla.
Cada any som més gent, val més això que no pas que és quedin al sofà de casa. Aneu a la Segarra i feu la Ruta dels Castells en BTT o a peu, és una meravella!!!!
ANÈCDOTA: Els últims 8 Km els varem fer amb un home de la terra, un home d'un poble molt poble de la comarca, es diu Bernat de la Serra. Si hagués de resumir la conversa, de gairebé una hora i mitja, i el tarannà d'aquest home ho faria amb aquesta frase seva. "El primer cop que vaig estar a Barcelona anava pel carrer saludant a tothom"
El Bernat és sincer i noble, oi?
Marc, sembla que el vendaval no durarà gaire........ah, m'oblidava, avui m'han trucat de la botiga de bicis, ja m'han "tonejat" la bici....TREMULEU, CICLISTES DEL UNIVERSMUNDIAL!!!!!!
Força amb el Cavall de Rodes.

Marc Vilanova Marsà dijo...

Hola Alex!
Parlant de benvingudes de primavera...avui ha estat com tornar a rebre l'hivern!Quina nevada més maca per això...almenys per Tremp!
M'ha agradat molt l'anècdota d'aquest bon home de poble.Quin canvi entre la gent de poble poble i la gent de ciutat ciutat eh!
Espero compartir en endavant uns km i una conversa amb tú Alex.
Fins aviat doncs!

Alex. dijo...

Marc, com que ja fa dies que no se't veu el pel, no sé si has anat a la Lluna amb la Cabra o si ets travessant l'Atlàntic amb BTT, o si t'has estimbat en una curva baixant de Comiols.
Facis la Cursa que facis aquest cap de setmana, espero que "MATXAQUIS"!!!!!!!......a l'enemic ni aigua!!