domingo, 16 de marzo de 2008

Gran ambient,gran cursa!

Tremp.16/03/08.Després de marxar el dissabte al matí cap a Estella (Navarra), vam arribar a l'hora ideal, les 16h de la tarde, amb un fort vent i uns núvols amenaçadors que ens feien témer per les condicions de la cursa de l'endemà.
Vam sortir a "rodar" durant 2 horetes, un d'aquells rodatges que no són ben bé rodatges...
Ja l'endemà al matí, ens vam llevar ben d'hora per esmorzar i preparar la cursa pertanyent al calendari Euskaldun.La cursa constava de 120 km, aparentment pocs km i sense gaires dificultats, però després va ser tot el contrari.
Doncs bé, la cursa va iniciar-se a les 10h matí, amb molt bon clima i ja passats els primers km amb calor.L'afició, va estar increible en tots moments, ja que a cada port de muntanya, o repexo de 3-4km, estaven tots aplegats donant molt de suport als ciclistes, 150 que vam sortir.
Així doncs, la teòrica cursa sense dificultats, va ser tot el contrari, una cursa espectacular i súper selectiva, que primava als corredors "finets" i de poc pes, tot el contrari de jo en aquestes alçades de temporada.
Tot i això, em vaig defensar molt bé, fins a l'últim port abans de meta, km 105 de cursa, on ja em van fallar les forçes i no vaig poder aguantar el curt i selecte grup que quedava.Tot i això, vaig acabar amb molt bones sensacions i em vaig trobar amb molta força a les cames, bona senyal després de la poca "chispa" que tenia aquesta setmana i el poc ritme de competició que tinc, i sobretot per que el recorregut de 120km amb més de 2000m de desnivell, no m'afavoria amb el meu pes actual.
Ara, esperar amb impaciència la nova competició, per agafar més ritme de competició i més velocitat, ja que amb tants km acumulats que porto, m'he notat "lentorro"!Així, que el que té de predominar ara, és la velocitat i no el fons, que ja el tinc.
Dir-vos als lectors del blog, que al qui l' agradi el ciclisme de veritat, vagi a la zona del Nord a disputar una cursa, ja sigui cicloturista o competició, se sentirà realment CICLISTA!
* En cursa, un total de 111km a 161ppm i 189 màx, i acabant la setmana amb 780km sense comptar el dilluns.

6 comentarios:

Alex. dijo...

Estic segur que l'any que ve no et guanya ni el Cirilo Zunzarren!!!!!
Anim Marc!

Marc Vilanova Marsà dijo...

jajaj!Merci!
Aquesta setmana santa, tens festa o treballes?si no ho fas, fot-li canya al teu Cavall de Rodes!!
Jo després d'aquest finde, estic ansiós per compeir!jejej!
Ja m'explicaràs els teus plans!
Cuidat Alex!

Alex. dijo...

M'alegra molt veure't tant motivat amb la competició, això és bo, molt bo!!!
PLANING SEMANA SANTA 2008. 20 al 24
Esquí, caminar i Cavall de Rodes........ah, i llegir algo interessant!!
Tiembla Cirilo, tiembla!!!!!
Marc, fes cas al Coach!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Doncs ahir dilluns vaig fer descans al complet.
Una lectura interessant? Com què?mmm...m'apasiona la lectura!
Depén del que em responguis ja et dire si els nostres gustos per la lectura tenen algo a veure.jeje!
Ahhh!Què passis una molt bona Setmana Santa!

Alex. dijo...

Ara mateix, estic llegint això. Durant molts anys he set un Quixot dels planells i llibres de muntanya, ja n'hi ha prou!!!!
Un bloc de llibres molt interessant es aquest....quina enveja em fa!
De totes maneres, penso que llegeixo molt poc, m'haig d'organitzar millor el temps i seleccionar bé les lectures.
Si no falla res, aquests dies seré a la Vall de Cardós..........Cavall de Rodes inclòs.
M'estic rumiant fer alguna cursa ciclista........en plan tranquil eh!!!!, ja veure'm si em puc preparar dignament!
Cuidat valent!!!!

Ibon dijo...

Aupa Marc!!! He trobat el teu blog per casualitat… Que guapa va ser la cursa de diumenge eh???

Una abraçada company, ens veiem al Maestrazgo!!!