miércoles, 12 de marzo de 2008

FONDILLO amb els compis!!

Victòria de Oscar Freire a la Tirreno-Adriàtic, tot i que avui de matinada, veure la etapa d'avui de la París-Niça.

12/03/08.Tremp.Avui, després d'anar a dormir a les 3h30, la nit passada, he dormit fins bastant tard, pensant que l'Alvaro, el meu company habitual d'entrenament no hi seria, però al final ell si que ha sortit.He pogut enllaçar amb ell al 3r km del Coll de Faidella, ell ja venia de Boixols per això..Hem tornat a Tremp, i ja havia quedat a les 4 amb el Jordi, així que he pujat el Coll de Montllobar combinant les séries de força ( amb 53x19 i 50-60RPM) amb les de cadència (a 90 RPM), amb bones sensacions musculars, i pujant a velocitat estable, en 33min30s els 11'5km de pujada, a 154ppm.Com veieu, no he forçat més del compte, ja que avui també era un dia llarg.

Després, he disfrutat molt de la baixada, i després d'esperar (com sempre) més de 10 minuts el Jordi, em tirat rumb a Sort.Hem fet una paradeta a Cal Mariano de Baro, per fer un talladet.Després, la tornada, entre rises, gràcies als acudits que sempre ens té preparats el Jordi!!Ell no falla mai!

*M'ha passat el temps volant, fent 6h02min,172km, a 126ppm i 1855m desnivell.

Després xerrada amb el meu "coach" i petita bronca, per passar-me de km...jejej!

´També, sessió de recuperació amb el Compex.Demà, em contindre!!

4 comentarios:

javipobla dijo...

Marc,quins entrenos noi!Jo faig una surtida així i em recullen amb pinzes.Avui ens hem creuat!hem anat a Montllobat,si tornes per allí i et trobes un pulmó és el meu,jeje.Salutacions.

Marc Vilanova Marsà dijo...

jajaj!Pues jo avui tmb he pujat allà dalt.A veure si coincidim algun diumenge i podem fer una ruta llarga.Quan ens hem creuat, anàvem cap a Sort.Tot i les hores fetes, m'ha passat volant.
A reveure crack!
Cuidat força!

Alex. dijo...

Estic a punt d'agafar una depressió, aquí tothom surt en bici entre setmana i jo currant com un beneït!!!!!!!!
M'han dit que el tema del rodillo acaba cansant i que fa soroll (a sota casa hi tinc veïns), és veritat o no?
Canya amb la bici.............i parlant de canya, això sí que és una CANYA!!!!!!!!!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Alex!
El rodillo, pot fer una mica de soroll, però no per molestar els veïns, almenys això crec...
Les sessions de rodillo, si les vols fer, de 30 a 45 min, més es fa una mica aborrit.
Cuidat!!