jueves, 6 de marzo de 2008

A Fons!!!

Jordi Ros en plena cursa de Master-30, amb la indumentària de la U.C.Tremp.

Tremp.6/03/08.Després d'alguns dies de no publicar al blog, us posare una mica al dia, en primer lloc amb la sortida del dijous.Degut al vent, vaig decidir que no era un bon dia per fer Fons, així que la sortida feta amb el Xavi Boneta i el Jordi Ros, va ser curta però intensa!Com vaig disfrutar!Vaig estrenar la pujada a Llimiana, amb 6'2km al 6'5% de pendent, pujant a bon ritme, en uns 20minuts, podent fer-se més ràpida.Però ja en la tornada, un atac "made in Jordi" va obrir la caixa de trons, ja que encara voliem pujar a St Cerni, i la pujada curta però amb el seu desnivell va ser explosiva al màxim, ja que en els seus 3'2km al 5'5% vam invertir, 8m30s tant jo com el Xavi, fent-li pagar l'atac al Jordi!Vaig arribar a dalt amb 189ppm de màx!De tornada, amb molt de vent en contra, atacs per totes bandes, que em van fer disfrutar moltíssim, i per sentir-me competitiu de nou.

Ja a la tarde, per completar el dia, vam pujar el port de Montllobar amb el Jordi, i vaig fer-ho a un ritme trepidant, com mai havia fet anteriorment, i és que la motivació de veure les vores de la carretera amb neu, em feien imaginar que estava en ple Giro d'Itàlia, i vaig pujar el port a fons!! Vaig batre el meu pròpi registre, fent 28min18s en els 11'5km cronometrats de port, arribant a l'últim esforç a 192ppm i 173ppm de mitjana!Quines bones sensacions!

La baixada, fatal!Quina rasca que vaig passar a les mans!Un cop a Tremp, directe a casa a buscar els guants, i a continuar amb l'escalada!L'últim port del dia, Sant Adrià de 10km de pujada, fent fàcil la primera part i acabant de Tendrui a dalt a tope!

*A la nit, completo el dia amb 45min de rodillos, fent un total de 127km, 5h00min, 135ppm, 1950m desnivell.

No hay comentarios: