martes, 2 de noviembre de 2010

CAMINAR+BTT....

02/11/10.
TREMP.

Seguim amb la pretemporada.Aquesta pretemporada, esta constant molt de combinar la BTT i el caminar per la muntanya; és a dir un tipus de duatló, en la que començem amb la bike, caminem, i acabem amb la bike de nou.
El diumenge amb David, en un dia fred i plujós, ens vam plantejar anar a fer la volta a Montsor, i tot i veure el panorama advers que teniem, no ens vam fer enrera i vam seguir. Realment, va haver punts del recorregut, que vam patir molt de fred, ja que anavem calats d'aigua, però al final, vam tenir sort i el dia és va arreglar una mica... Van ser 5h45m alternant les dos disciplines, i en que vam poder disfrutar l'última hora i mitja, ja que la resta va ser tirar de cap per seguir endavant.
El dilluns, va ser un dia de descans obligat, ja que el diumenge va ser més llarg del preveïa, i necessitava recuperar.
Però avui dimarts, un altre cop amb el David (inseparable) hem escollit un altra ruta també molt bonica, com és la de pujar a l'ermita de Sant Salvador del Bosc, passant per carretera en un tram bastant ampli, fins agafar el camí forestal que ens portaria a peu d'ermita. Una pujada i una baixada curta, sense les bicis és clar, i després tornar a agafar les bicis per tornar desde la banda de Cellers, on hem trobat el terreny molt fangós. Han estat un total de 4h15m sumant les dos disciplines, però avui disfrutant d'un dia magnífic!
Aquesta setmana, segurament començare amb la bici de carretera, però primer hi ha que posar-la a punt! Al blog del David, trobareu les fotos d'aquests dos dies!