lunes, 15 de noviembre de 2010

SEGUEIXO SUMANT!

15/11/10.
TREMP.
Després del divendres en que vaig sumar 120km en 4h15', calcant la ruta del passat dimecres, però una mica més llarga (vaig arribar a Balaguer) vaig acabar molt satisfet al veure que cada dia que passa estic millor i les sensacions també van millorant. Tot i això, el tram final de la ruta, se'm va fer interminable, ja que vaig agafar un pajarón escandalós!
El dissabte, de nou amb solitari, vaig tornar a sumar 4h, (2h-MTB-2h Caminar) però amb molta sensació de debilitat en el tram de bici, que després va quedar oblidat en el tram de caminar.Vaig fer una ruta sempre rodant pels voltants del poble, però entretinguda a la vegada, vaig disfrutar d'un dia preciós amb sol i gens de fred.
El diumenge, era el dia lliure de la setmana, i vaig passar un matí molt entretingut per Salàs, abans de sortir a caminar a partir de les 16.30h durant dues hores.Aquest va ser el meu descans actiu de la setmana.
I ja avui dilluns, hem tornat a l'activitat de nou, amb un altra combinació de caminar i MTB, fent un altra ruta clàssica (Gurp-Sta Engràcia) acompanyat avui si de De Doctor! Després d'una nit passada per aigua, hem gaudit d'un matí magnífic, amb bon clima i molt de sol, que ha fet que ens passés el matí volant! He acabat amb un total de 4h (2h10'bike-1h50'caminar) ja que al arribar de Gurp, he optat per allargar una mica més el dia. Bones sensacions de nou, totalment recuperat dels altres dies. Demà, toca allargar amb la bici de ruta!

Us deixo amb fotos de la setmana pasada:

Just coronar Sant Corneli....jejej!
Preciosa vista també pujant Sant Corneli.
El dia de la bogeria de Luz.....els tres ha dalt!

No hay comentarios: