miércoles, 17 de noviembre de 2010

ARRASTRANT-ME....


17/11/10.

TREMP.

Després del divendres, no havia tornat a pujar a la bici de ruta, i ahir dimarts era el dia indicat per allargar, però sense apretar en cap moment això si. Vaig sortir acompanyat un altre cop pel David, com casi sempre! Ell és va conformar fent dues hores, és a dir, anant a Pobla primer, i després a Figuerola. Un cop en solitari, vaig tirar rumb a St.Salvador per pujar el Coll de Comiols per la seva vessant més suau, sense passar mai de les 155-160px' però portant un ritme alegre.

La tornada amb bastant de vent en contra, però bé.Arribo bastant sencer, no com els últims dies que havia agafat uns globos importants!

Un total de 4h20'-123km-126px'-1500m desn.

Avui, repentinament, m'ha arribat el dia del K.O. , ja que m'he quedat totalment sense piles, no tenia ni vitalitat, ni forçes per enlloc, el dipòsit totalment a 0! Apart d'això, avui ha estat el primer dia de fred important i m'ha passat factura. L'activitat d'avui, ha estat simple, 30' de MTB fins que he tingut averia i ha començat a ploure, per després caminar 2h direcció a comportes, de nou amb el David.Pobre David, avui le fet avorrir com un ostra!Sap greu!

Al vespre classe d'spinning, on espero estar a l'alçada, perque si estic com al matí malament anem!

1 comentario:

dedoctor.blogspot.com dijo...

el 90% dels dies que sortim junts passa al contrari... el que s'arrosega és Deivit!!
En fi, és cert que m'hagués anat bé un carretó... per portar-te a casa com el qui porta un borratxo!
He disfrutat ... com sempre!