viernes, 5 de noviembre de 2010

35 DIES DESPRÉS!

05/11/10.
TREMP.
Obro el blog amb aquest títol, perquè després d'un mes i 5 dies, més concretament desde final d'Empordà, que no havia rodat en carretera.Realment, m'ha anat molt bé per desconnectar, descansar i fer altres activitats, però fins a un cert punt, perquè ja la trobava a faltar!
Aquests dies, desde el dimarts, he anat acumulant volum aeròbic, alternant les caminates i el MTB, sessions al gimnàs (spinning entre elles), i com he dit la bici de ruta que ahir vaig tornar a agafar.
Avui ha estat el segon dia amb ella, i les sensacions que tinc son extranyisimes, apart d'anar molt incómode, però també m'ha servit per veure que tot i les dos setmanes de parón tampoc estic exageradament malament, així que estic satisfet.
Ja per demà, tornarem a la muntanya per fer un St Corneli alternant-ho amb la MTB de nou, ja que per diumenge donen altre cop aigua i aquesta setmana si que no em vull mullar! Així que demà allargarem i el diumenge servirà per fer descans actiu.
Us deixo amb fotos prestades pel David, que estic sense càmara!

2 comentarios:

JOSEP BETALÚ dijo...

Espavilllllllll que patiras y aixo no mola.
jejejejej

Marc Vilanova Marsà dijo...

Cabronas!!! ho tinc assumit q patire, et vinc a fer de gregari aqst any!! ja parlem!