viernes, 12 de noviembre de 2010

FONDOS DE TOT TIPUS!

11/11/10.
TREMP.
Segueixo amb la fase de preparació general, és a dir segueixo acumulant hores de treball a intensitat baixa fent diferents coses com són caminar per la muntanya, MTB, gimnàs i també com vaig dir en fa dos posts, bici de carretera.
Aquesta setmana, ja s'ha notat un canvi acusat de les temperatures, apart dels dies de pluja tant del dilluns com del dimarts, que no van impedir que continues fent activitat.La solució, van ser els rodillos i el gimnàs, apart d'una curta sortida en MTB fins que va començar a ploure amb força...
Ja el dimecres, vaig fer el primer dia llarg de fons amb la bici de carretera, però sempre amb baixa intensitat i sense forçar en absolut, aprofitant que en Sergi pujava a Àger.Em van passar les hores volant al seu costat, una mica més i l'acompanyo fins a Lleida!
Ja dijous, segueixo amb el plà de fer hores a poca intensitat, i aquest cop amb el David, tornem a fer lo que s'està convertint en un clàssic aquest any, el pujar a Sant Corneli després de fer l'aproximació fins a Font de la "O" i tornada amb MTB.La sorpresa va ser trobar-nos a Luz baixant, i quan feia 10min que havíem arribat a dalt, ell tornava a coronar Sant Corneli, per 2n cop!!A vegades penso que estic boig, però n'hi ha alguns que ho estàn més que jo encara!!eh Luz??Bromes apart, olé per ell, és una cabra de monte!
Total, 4 hores pel matí, acompanyat de gimnàs per la tarda, on solament faig treball abdominal i lumbar i cardiovascular, ja que aquest any no treballare amb peses el tronc inferior, ja que per la meva constitució penso que em perjudica més del que em beneficia.
Avui seguirem amb un altre dia de fons aeròbic amb la bici de ruta, això si, la intensitat moderada cap a baixa, que encara porto lastre a sobre, però molt menys del que portava ara fa 3-4 setmanes.

La "cabreta de monte" Luz, encara estem al·lucinant ara de torna'l a veurel a dalt!Animalot!!!


Els dos de sempre....amb cara de perplexitat just arribar Luz!

No hay comentarios: