lunes, 22 de noviembre de 2010

6 DIES I CAP A MÈXIC!

22/11/10.
TREMP.
Pues ja queda menys d'una setmana per marxar cap a Mèxic un altre cop, en la que serà la meva tercera participació a la Volta Ciclista Chiapas. Després de les experiències de 2008 i 2009, tinc moltes ganes de tornar cap a terres mexicanes i disfrutar de gairebé dos setmanes de competició, turisme, bona companyia i bon clima amb la resta de companys que hi assistirem.
Pel que fa als entrenaments, continuo acumulant una forta base aeròbica seguint amb els fons amb bici de carretera de 2 a 3 dies a la setmana, més les caminates i la MTB.
Aquesta setmana, els dies llargs els vaig deixar pel dijous i pel diumenge, fent 4 i 5h30' respectivament, mentre que la resta de dies vaig combinar la MTB amb el caminar, fent entre 3 i 4 h de treball aeròbic al dia.
Aquesta setmana, tot i marxar ja el diumenge, continuare fent alguna tirada llarga, ja que el que més m'interessa és anar acumulant volum i treball de pre-temporada, que ja apretarem quan sigui l'hora!

3 comentarios:

Álvaro dijo...

Bo, si no ens veiem que disfrutes força, i si a sobre ho fas bé millor que millor. Per sert, hi ha alguna pàgina on poder seguir els resultars? Cuida't

Anónimo dijo...

Molta sort Marc, disfruta molt.

Marc Vilanova Marsà dijo...

Alvaro, segurament per www.biciciclismo.com aniràn penjant petites cròniques i les classificacions.Sinó ja us informare jo via facebook!jeje!!
Moltes gràcies i fins la tornada!
Moltes gràcies anònim, disfrutarem si!!