jueves, 10 de diciembre de 2009

SOLAMENT BTT!

TREMP.
10/12/09.
Obro el post així, perquè desde que he arribat de terres mexicanes, la única activitat que he realitzat, ha estat aquesta, la bici de muntanya. El motiu principal és que davant la boira i el fred que tenim aquí al Pallars en ple mes de desembre, un prefereix rodar amb la bici de rodes amples i agafar rutes que en poca estona i sense gran esforç, ens permetin veure i gaudir del Sol una miqueta.A més a més, unit a que en l'actualitat estic en plena 2ª setmana de transició, pues més motiu encara!
Aquesta segona setmana, tot i no començar amb gaire bon humor el dilluns, degut al fred i a les quatre gotes de pluja que ens van mullar, ha estat de molt profit i sobretot de gran diversió, ja que en cada sortida, he conegut nous camins, noves trialeres i a més a més amb una grata i variada companyia dia rere dia!Que més puc demanar!
Així doncs, el dilluns vaig descobrir la famosa trialera de la ITV, que va resultar ser molt guapa, sent de les més llargues que he fet.Vaig compartir dia amb el David (com no!) i amb el seu cunyat el Sergi.Un total de 2hores tranquiles.
El dimarts, dia festiu, va ser un dia fantàstic en tots els sentits, i va ser així per la gran idea del David d'organitzar una sortida per Àger.Cop de cotxe, i amb 25min estàvem a Àger, amb un convidat d'excepció, el Marc Altisent!Quant de temps sense rodar amb ell! Vam seguir la ruta 45 marcada pel Centre de BTT d'Àger, sortint d'Àger i coronant al port d'Àger, passant per llocs super atractius i bonics que tots 3 desconeixiem.Un total de 3h15m, 43km a 106px'.Vam poder gaudir d'un dia primaveral, sense gens de boira, paisatges genials i companyia encara millor!
El dimecres, és a dir, ahir, dia complert, amb la sortida amb el nostre amic Barri, que ens va portar a dalt a Sta Engràcia i encara vam pujar direcció Pleta Verda durant 40min més.Després 1/2 volta i baixada per dos trialeres que desconeixia i que no havia fet mai.La més destacable, la segona, que ens portava pel camí marcat que hi ha de Sta Engràcia a Talarn, per fer caminant, però Barri em va convèncer per fer-la damunt la bici... Vaig acabar amb la sensació de que m'havia agradat la baixada, però hi havia trams molt pedregosos que vaig patir per culpa dels pocs frens que tinc i de la meva limitada suspensió.Al final, quan més pressa teníem, els dos vam punxar, cosa que ens va fer perdre el temps que semblava que ens sobrava al principi...Sort d'una trucada per solucionar el retràs!Al final, 3h, 35km i 108px'.Per la tarda, baixo a Lleida a passar la ITV a la BTT,que ja li toca!
Ja avui, sense BTT, tenia previst sortir amb la bici de ruta, però després de que el David hagués trucat al Luz per sortir en BTT, ell m'ho ha arreglat per deixar-me la seva Specialized de doble suspensió, així he pogut completar el dia amb ells.Tot i això, el David solament ens ha pogut acompanyar els primers 15min, ja que al estar de guàrdia,ha rebut una trucada per feina que li ha impedit acompanyar-nos.Així doncs, hem rodat amb el Luz pels voltants de Tremp, fent dos trams de trialera, una de les quals preciosa i tècnica, que va a parar al circuit dels Cavalls.Me'n he sortit prou bé, tot i anar molt acollonit! La doble per baixar,un cop has agafat una mica de tacte amb ella, és una passada! Alhora de pujar per això, em quedo amb la meva rigida! Hem fet 2h25m a 107px'. Merci David pel préstec!
El que queda de setmana, continuarà amb tranquil·litat, i a partir de la setmana vinent, ja començarem una nova fase de preparació. Bye!

5 comentarios:

Unknown dijo...

Eiii Marc... Enhorabona pels resultats de Mèxic!!
Que és això de fer solsament una cosa...?? El Pallars dona per molt més!!
M'en alegro que t'agrades el sender de la Itv, perque el vam obrir integrament amb l'Anneta i el traçat ha quedat tant ben marcat de tant pasar ciclistes i jabalinots. Per aquesta zona n'hem fet algun altre... ja te'l ensenyarem, pero hauràs de reparar els frens abans... jijiji
Cuida't !!

dedoctor.blogspot.com dijo...

La setmana vinent repetirem alguna sortida èpica... n'estic segur... i potser haurem de estrenar la bici de carretera també, no?

Marc Vilanova Marsà dijo...

Danielet,
Conforma't almenys en que he deixat la bici de carretera per un temps...jejej!!
Doncs el sender de la ITV, molt molt bé, poc a poc m'anire aventurant a provar-ne de nous, que encara no estic preparat x segons quin sender! Cuidat tú tmb crack!
David, a veure si la setmana vinent repetim x Ager pq aquí la boira ens vol amargar el mes de desembre.I la carretera, ja comença a ser hora d'agafar-la!
Ja parlem!

ambpala dijo...

vileneeeev!!aixíq només btt??no em crec que no hagis fet res de res més....segur que alguna partideta a la wii hauras fet!!kuuuuidat

JORDI dijo...

OStis...he estat una mica de temps en fora de lloc quasi sense llegir res de res i kuions estic molt content de les teves aventures diàries per Méxic jejeje, molt bé crack !!
Jo estic molt liat ara mateix i espero que tot em surti lo millor possible i sino em quedo allá on tu saps que pugui estar aqui i gaudint mes endevant de les nostres sortides amb tota la colla.
Ens veiem abans d´anarme crack !!!
Cuidat i salut !!