domingo, 6 de diciembre de 2009

Període Transició.

06/12/09.
TREMP.
Després de finalitzar aquest últim objectiu, la Volta a Chiapas, ara és el moment de descansar i de prendre'm les dues properes setmanes amb calma i relax, en que l'objectiu primordial serà recuperar-me físicament i després disfrutar al màxim de cada activitat que faci, que en el meu cas, serà molta BTT.
Durant aquesta setmana, solament el dia d'arribada, el dimecres, vaig sortir per fer 1h30m amb BTT, mentre el dijous vaig sortir amb BTT pel matí, i al vespre vaig anar a fer spinning al gym per fer un total de 2h, el divendres i el dissabte és quan més he disfrutat, ja que vaig compartir sortida amb un amic de tota la vida, i vam anar aprofitar per visitar la família de Gurp, als quals no veia desde abans de marxar a Mèxic. Ja ahir dissabte, vaig tornar a fer una sortida de les que estem acostumats amb el David Riba, per fer un total de 3h de BTT, i passant-me el temps volant! David m'alegro moltíssim de poder tornar a devorar km de terra i fang al teu costat!

Ja avui diumenge, tornarem a repetir amb el David, en un dia en que no sobrepassare de les 2h i que no ens allunyarà molt de Tremp, ja que el David, està de guàrdia.Així doncs, m'esperen dues setmanes de calma i sobretot d'adaptació al fred, ja que el contrast de Mèxic (35ºC) a Tremp (0-5ºC) és molt i molt gran!

7 comentarios:

Daniel Lopez dijo...

Bienvenido a casa Marc,espero que esas maletas ya esten por casa,saludos...

Marc Vilanova Marsà dijo...

Muchas gràcias Dany!
Las maletas llegaron sanas y salvas a casa finalmente...que respiro! Cuidate mucho y seguimos hablando!

Jordi dijo...

Ei Marc que tal com va la cosa, que ja tens equip per a l'any que ve?
Ens parlem, deu

http://grupetaterresdelebre.blogspot.com/

Miquel dijo...

Descansa que t'ho has ben guanyat, estem en contacte!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Jordi, espero que ens veiem a les socials de Tarragona!
Miquel, xerrem en breu i ens posem al dia crack! Cuidat!

JOSEP BETALÚ dijo...

Lo de descansar em pareix perfecte, pero si això significa agafar algun kg em tocarà pujar aquí per les terres de Lleida a pegar-li una pallissa a algú pero a fer sang, jejejeje¡¡¡

Marc Vilanova Marsà dijo...

Betalú!
jajaj! tu tranquil q saben lo q m'espera ja me'n preocupare de no agafar cap kilo!! et truco i parlem!