domingo, 13 de abril de 2008

CAP de setmana per terres basques.

13/04/08.
TREMP.
Després d'arribar ahir a la nit de Beasain, amb bastant de cansament per tantes hores de tortura al cotxe, el balanç que faig del cap de setmana em deixa un regust agredolç.
El dissabte, després de dormir poc més de 5 hores, vam viatjar cap a Pamplona, al costat d'Estella, un poble anomentat Villatuerta.Allà es disputava una cursa del trofeu Euskaldun basc, que no estava previst que disputessim.Finalment, la vam disputar, sortint més de 130 corredors, en un recorregut de 125km, cobert en 2h55m, a 43 km/h de mitjana!!Les sensacions, van ser bones, i vaig poder acabar en el 25e lloc al sprint, el qual em va agafar una mica per sorpresa, ja que vam acabar en una rampa de 500m a més del 10% de desnivell.
Després d'això, encara ens quedava uns 100km de cotxe per arribar a l'hotel, a més que ens faltava la dutxa, i el sopar.Amb tot això, vam arribar tard i l'endemà teniem d'esmorzar a les 6h30 del matí per començar a córrer a les 9h15.Com podreu deduir, el descans , va ser mínim.
La prestigiosa klasika de Loinaz, reunia una gran participació, uns 180 corredors de tot l'estat, amb un recorregut selectiu i molt dur, que incloia 4 ports de muntanya.
Aquí, el meu paper, va ser discret, perquè tot i tenir alguns problemes mecànics amb la roda trasera(que arrosego desde GP Inauguració) no vaig tenir la suficient capacitat de patiment per donar-ho tot i així aguantar tota la cursa, almenys aguantar.Qui va sapiguer patir, va fer un bon paper.
Tot i això, vaig disfrutar moltíssim dels paisatges, del tracte de la gent, del ànim que ens donaven els espectadors a tot arreu per on passàvem, etc,etc.Córrer al nord és un autèntic 10!!
Així doncs, aquí us he deixat amb la crònica d'aquest cap de setmana.Espero que vosaltres, també hagueu tingut un gran cap de setmana!I sobretot, felicitar als qui van anar a córrer a Cervera, que van deixar el pabelló molt alt!

*Us deixo amb el link de la Federació Basca.(http://www.fvascicli.com/aurten/index.php?opcion=19&idioma=sp)

4 comentarios:

Ibon dijo...

Aupa Marc!!! Encara estem per aqui en terres vascas, dema la presentacio del equip i despres cap a Castello… A patir que s'anira molt molt rapid.

Salut i Força!!! Villalba+Ibon.

JORDI dijo...

Bueno no et desanimis Marc,jo ahir vaig anar a Cervera i em volia menjar el mon pero al km 120 vaig patir un empatx,jejejeje

Això es una minucencia,ja donaré el callo i arribaré en el top ten i tu tens que fer igual que jo,aixi que a posarnos les piles !!
El pais vasc es un altre concepte de viure el ciclisme i com tu dius correr allá es un autentic 10,jo vaig estar entrenant al pais vasc i tret dels trecacames que n´hi han perque lo dificil es trobar una recta de 3 kms,per lo demés,paisatges,gent molt agradable i tot lo que envolta a aquell pais,dona gust fer una cursa o simplement entrenar en bici.
Gracies per la felicitació,la veritat es que amb el empatx i tot ho vaig pasar molt be amb tots els amics que vaig estar tant a la marxa com en el viatge on va haver moments de riure....
Una abraçada Marc,ens veiem aviat !

Marc Vilanova Marsà dijo...

Quina sorpresa la vostra visita al blog!Vaig estar parlant amb el Villalba, que em va comentar que arrossega molesties al genoll.A recuperar-se bé eh!
Amb tú Ibon fa dies que no tenim cap xerrada.Ja parlarem aviat!
Us desitjo molta sort per a Castelló i espero que aconseguiu la VICTÒRIA!
Jordi: la veritat que per la cursa del diumenge, em va faltar patir de veritat i sobretot em va sobrar algo de lastre!jeje!
Aquest empatx ja farem que no et passi més!jejej!
A cuidar-se!!

Alex. dijo...

Marc, lo d'aquest cap de setmana teu ha estat una marató!!!! sens dubte.
Ves en compte que aviat tindràs un nou rival.........el Toni Soldevila!!!!!