jueves, 10 de abril de 2008

VENT,PLUJA I.....PAJARÓN!!!

10/04/08.

TREMP.

La sortida d'avui, era molt incerta a causa del temps que pintava...
La idea, doncs era fer al principi, tota la qualitat del entrenament, és a dir fer tots els ports d'inici.Així ho hem fet, de primeres el Xavi,l'Alvaro i jo hem anat a pujar cap a Gurp, passant pel mig de Talarn, on trobem unes rampes descomunals!Després també hem pujat a Sta Engràcia, els primers 4'5km realment exigents.Un cop fet aquestes pujades, els meus companys d'entrenament, m'han abandonat i m'he quedat solitari, davant la tempesta, que tard o d'hora m'havia de caure al damunt.Així ha estat, després de pujar a Pesonada, pujada de 6'5km al 5'5%, la tornada ha estat amb un temporal d'aigua i fins i tot de calamarsa!He seguit, sense deixar que m'afectés l'aigua, per completar el meu entrenament.Així doncs, he continuat amb la pluja al damunt, i he fet la última pujada del dia fins a la cruïlla de Castell de Mur, fent els 5km realment durs a ritme molt elevat, bueno, com totes les altres.

Al final, he arribat a casa amb un pajarón increíble.No passava de 25km/h ni en plà picant cap a baix!!

*He disfrutat molt en les 5h15m, fent 145km a 130ppm i 2200m de desnivell.

Indubtablement, aquesta cara tan alegre, no la feia al arribar avui a casa...jejej!

3 comentarios:

JORDI dijo...

Quan et vaig veure,vaig flipar,jejeje

Ahi els teus kuions !!!!!

una abraçada i sort el cap de setmana.

Alex. dijo...

A la vida, si vos fer alguna cosa, t'has de mollar, així que no et faci res mollar-te, que ja es veu que no et fa res.......com ha de ser!!!

Paravents i a córrer!!!!!
Cames i Cap!!!!!
Una abraçada!!!!

javipobla dijo...

Marc estas fet una bestiolina,a tu no hi ha qui et pari,fred,aigua, estas per sobre de tot això.Jo aquesta setmana he fet mes running que bici degut al mal temps.Sort pel finde.