martes, 15 de abril de 2008

Disfrutant amb el Jordi...

Recuperant una foto d'aquest passat hivern, en les mítiques caminates.Aquí a Port Ainé, juntament amb el Jose Santos i el Xavi Boneta.
15/04/08.

TREMP.

Avui la sortida, la he disfrutat de nou amb el Jordi.Després d'un matí gossejant al màxim(m'he llevat a les 12 migdia!!) m'he despertat amb poca energia i amb molt de cansament.

Aquestes sensacions, han seguit durant la primera hora damunt la bici, però a partir d'allà, el meu cos ha fet com un "click" i he recuperat les bones sensacions de nou.He estat rodant tot el dia amb molta agilitat, trobant-me molt a gust.

He apurat el dia fins al final, ja que he arribat a casa a les 20h30, després de fer una parada al Llac Negre amb el Jordi, i de passada, contemplar les cambreres que ens han servit...Aquestes aturades, sens dubte, s'han de fer més sovint eh Jordi!jejej!

*He acabat amb 3h20m,100km a 115ppm i 735m desnivell.

3 comentarios:

Alex. dijo...

Jordi. Qué tal aquesta Fornera?
Marc. Les Forneres del darrera el taulell del Llac Negre, de Olot no semblen pas, oi?

Els que teniu la sort de viure a comarques, viviu dues vegades!!!!

Cuideu-vos.

JORDI dijo...

La veritat Alex,no es per ofendre la fornera pero aixi de lluny ja es veu que no es el meu tipus,jo em sembla que la buscaré d´importació,jejeje

Marc,podem fer tantas paradas com vulguis,jejeje

Una abraçada a tots 2 !!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Alex, tens recursos per tot, tant amb el Youtube com amb les fotos.Esta molt treballat!
Cuidat tu tmb i disfruta dels rodillos tmb!
Jordi, si la busques d'importació, q no en falti una per a mi!jejej!
La sortida amb l'Edu fent paradetes, ha estat genial!