viernes, 21 de noviembre de 2008

Preparant-me a correcuita!

21/11/08.
TREMP.
Després de molts dies sense actualitzar avui torno a fer-ho.Aquests últims dies, la meva preparació ha cambiat totalment, ja que una trucada el dissabte passat va fer que em tingues de centrar en la bici al 100%.En la trucada, em van proposar per anar a córrer la Volta a Chiapas (Mèxic) que comença el proper dimarts i acaba el diumenge.Són sis dies de competició amb etapes de qüasi 190km la més llarga i amb ports de més de 40km que arriben fins i tot a més de 3.000 m d'alçada.La veritat, que a mi em resulta super motivant i me'n moro de ganes, tot i que la preparació sigui molt a corre-cuita.Però no vull confirmar res fins que no estigui a dalt de l'avió, ja que molts cops hi ha imprevistos.L'experiència em diu, que fins que la cosa no sigui segura al 100% més val no assegurar res, és per això que he comentat aquesta hipotesi a molt poques persones.Avui ho he posat al blog, perquè sembla que tot ja està més assegurat, però tot i això, no n'estare segur fins que sigui a l'avió.
Doncs aquests últims dies, la preparació, ha estat totalment de bici, per tal d'acumular hores de preparació, tot i que sense passar-me de la ratlla que sinó igual arribo rebentat.
Un bon entreno que em queda és el del passat diumenge, pujant a Gurp, Hortoneda, Pessonada, Port de Montllobar i per acabar Sta Engràcia.Vaig acumular més de 3.000m de desnivell amb 5h20min d'entrenament per fer gairebé 150km.
I els últims 3 dies, han estat de algo menys de durada (4 hores) però fent séries d'intensitat alta i màxima, així acostumem al cos a soportar aquestes intensitats, ja que amb aquesta època de l'any "la patata" està una mica adormida!
Fins la pròxima!

6 comentarios:

Trueno dijo...

joder, córrer a Mèxic, ha de ser tota una aventura, la mateixa que van viure als de l'equipo Renasult Auto 4 amb la Vuelta a Uruguay. Quina enveja, viatjar amb tot pagat, amb lo cars q van aquests bitllets,jajja pero bueno es va a patir tb,jajaj ojalà vagis i despres ens ho expliquis el blog, SORT!!!

tonanda dijo...

Marc,
ja saps... ànims i molta TRALLA. Demostra'ls-hi que al Pallars hi ha gent de qualitat!
Aquesta és la recompensa de molts mesos de treball...

JORDI dijo...

Bueno crack,no te he dicho nada estos dias que he andado bastante liado y ahora no soy buena compañia para entrenar que faig bufa la llufa pujant,jejejeje
Avui he fet una bona sortideta,ja ho veurás al meu blog ;)
Et desitjo molta SORT a Mexic i cardat a totes les mexicanas que puguis,jejejejeje (joking)
Es un consell de la direcció general d´aduanes ;)

jordimasfepesa dijo...

Disfruta molt!! són experiencies que dificilment podras tornar a fer!!! jo vaig correr la Vuelta a El Salvador i per a mí va ser una experiencia unica!!
Sort!

albert dijo...

Hola Marc,
espero que al final agafessis l'avió que t'havia de portar a correr a Mèxic.

Ja tornes a ser a casa? com va anar la cursa?

Marc Vilanova Marsà dijo...

Hola companys!
Ja torno a ser a casa, he arribat avui dimecres x la nit.Una gran experiència molt i molt positiva.A veure si la puc repetir...