domingo, 9 de noviembre de 2008

Diumenge esgotador!

Fent la volta per Santa Engràcia....
amb el David.De doctor!

TREMP.
09/11/08.
Després d'uns dies sense actualitzar, ho faig el pitjor dia...el dia que més rebentat i més cansat estic! El motiu és que aquest diumenge ha estat un dia d'anar a "full" i combinat amb les poques hores de son, un queda ressentit.
Primer de tot, farem un resum de l'activitat feta aquests últims dies.
El dijous, després de fer Fons el dimecres, vaig sortir amb el amic David Riba, fent una sortida de BTT molt guapa, combinada amb caminar per la muntanya.El itinerari que vam seguir, va ser el següent: Tremp-Sta Engracia-Gurp amb Btt donant la volta a tota la muntanya, després Gurp-Sta Engràcia-Gurp fent CACO i per acabar tornar a Tremp.Total de 5 hores.L'endemà divendres, vaig rodar molt tranqui amb carretera durant 2 hores i vaig deixar el Gym per la tarde, on ja he començat a fer Peses, tant de dalt per tonificar i compensar musculatura, com de baix per enfortir més el tren inferior.
Ja ahir, vaig tornar a rodar amb el Xavi Boneta (el Boni) després de que estes tota la setmana anterior a la Seu per feina.Ell va estrenar la seva nova Terribol, una Orbea Carbon de MTB.Vam córrer a peu durant 30min, per després rodar 1h30min amb la BTT.A la tarde sessió de gimnasia a casa, fent tonificació general del cos.I per fi diumenge....
El diumenge, sempre està reservat a fer un entrenament com déu mana!Així que amb companyia del amic Jordi Ros, hem sortit amb la BTT direcció les Vinyes de Sant Miquel i després cap al bosc de Claramunt(on vam trobar bolets).He fet 3 séries de 10min a 160ppm, fent un total de 2h10min i 37km. Aquí, "change" de bike, per agafar la "cabra".Ja en solitari, he sortit a rodar ràpid, amb Power Tap inclós (medidor de potència en watts), fent també 3 séries de 10min a 40km/h i 110RPM a unes 165ppm, també aeròbiques.Un promig de gairebé 280watts.He acabat amb 2 hores i 66km.Així doncs, total de 103km en 4h10min.I com diu el títol del post he acabat REBENTAT!Bon cap de setmana a tothom, jo me'n vaig a fer una SIESTA!

9 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

Marc,
deu ni do d'aquesta setmana de inici de temporada.... ja m'he cansat nomes de veure la teva activitat. Recorda que la setmana vinent aniré darrere teu a buscar-te per repetir una sortida "como mandan los canones!!"
Bona siesta i disfruta de la feina feta!

Trueno dijo...

waaaapo, tinc una amiga q viu a Ordino i tb es monta unes excursions molt bones. i jo a Barcelona, meeee, caca caca,jajaj

Trueno dijo...

volia dir q waaaaapo al piasatge eeh,jajajaj

Marc dijo...

No entrenis tant me cason la mar, que arribarà el febrer i estaràs cremat!!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

David, el dijous segur q farem una sortida com déu mana, demà dimarts a veure si puc...
Si no sortim demà, fins dijous!
No mal interpretem!jajaj!
He parlat amb l'Ibon i m'ha dit que el sopar és aquest dissabte, així que ens veurem allà!Si és vol apuntar algun altre blogger que ho digui!
Marc, tranquil que avui dilluns ja he descansat...jejej!Cuidat crack!

Andoni dijo...

ja ves quina passada de paisatges no? ets unn privilegiat vivint a Tremp, un dia me pillo la mountaikn i tiro cap alli...
nos vemuus..

JORDI dijo...

Te has aixecat de la siesta o encara estas al llit ??? jejejeje

See you Catacrack ;)

ambpala dijo...

estic veient que esteu fent un "NON STOP" i a més a més AFULL...ja saps marc que l'important és :que la noche no te confunda!!!

Unknown dijo...

Marc animal...si la teva bici fos una dona....Crec qu es molt important lo que et diu ampala sobre la nit...escoltal q d'aixo en sap molt. Noi s'haurie d'ana a fer un st Corneli no?