miércoles, 5 de noviembre de 2008

De nou a l'ACTIVITAT!

05/11/08.
TREMP.
Després del virus estomacal que he passat aquest darrer cap de setmana, el dimarts ja vaig poder retornar a la rutina d'entrenament, que ja trobava a faltar!Realment, tot i passar-ho malament aquests dos dies, penso que m'ha anat bé fer un petit "break" de dos dies per tal de recuperar el cos.
Ahir dimarts, vaig agafar la BTT per fer una ruta que ja tenia pensada feia dies, però al final no la vaig acabar de completar, acabant amb 1h45min amb una pujada de 10km dura.Vaig completar el dia amb qüasi 1h30min de gimnàs, on vaig incloure treball cardiovascular (spinning, cinta per caminar...) i després peses de cames.
Ja avui, he compartit sortida llarga amb el Sergi Escobar, que m'ha avisat que vindria per la meva zona i he fet el següent: Tremp fins al port de Fontllonga fins que m'he l'he trobat que venia de Lleida i després hem tirat per la carretera nova d'Ager, pujant el port i baixant fins a Balaguer.Aquí, ell ha seguit fins a Lleida i jo he donat 1/2 volta per anar cap a Tremp, pujant de nou Àger per l'altra banda.He acabat amb 5h05min, 144km,130ppm i 1950m desnivell.
He arribat qüasi fosc, ja que no he calculat que es feia fosc tant aviat, a més he parat a Cellers a fer un "mos" que portava un PAJARÓN.Amb les presses no m'he endut res per menjar...
Demà més!

5 comentarios:

Trueno dijo...

jo en cambi per ara nomes em cpnformo en caminar, encara que ja tinc ganes d'agafar la bici, pero primer la base que vaig molt enderrerit. almenys avui caminata de 3h i mitja per Collserola, no sta mal.

Marc Vilanova Marsà dijo...

Home, endarrerit no...Ja es hora de caminar ara.Millor parar una mica de bici i després s'agafa amb més ganes.Dic això però no sóc el més indicat, ja que l'agafo casi cada dia!JEJE!

www.ciclismodesdelleida.com dijo...

buff Marc, tu y tus proezas...despues de un finde de vomitos te casacas 5h con puertos!
sigues asombrandome!

ViNi dijo...

jodido marc jajaja 5 oritas, yo ago eso tambien pero 2:30 h me las paso en un bar de al lado de la playa con el sol que aqui estamos siempre a 20 graditos y ay que aprovechar, por cierto donde corres este año que tengo entendido que vas al aluminis o algo asi lei.


cuidateeee



vini

Marc Vilanova Marsà dijo...

Hola Jose!
De proezas nada, tu si que haces proezas!Eso de coger la bici a las 10 de la noche, después de un dia de trabajo y además con el frio de Lleida és ADMIRABLE!
Cuidate!
Vini!
Que gran envidia me das!!Ojala tuviera un clima la 1/2 de bueno que el tuyo solo la mitad!!Sobre el año q viene no sé nada aún.Sobre lo de Aluminis no hay nada con ellos.