sábado, 3 de abril de 2010

ENDAVANT...

03/04/10.
TREMP.
Després de més d'una setmana sense actualitzar, avui torno a fer-ho.La setmana pasada vaig competir al Trofeu Quirze Martí a Montjuic, on el ritme va ser molt i molt alt tota la cursa, i no agafant el ritme en tota l'estona.Vaig arribar amb el grup principal, però no em vaig trobar cómode.
Ja passant al actual cap de setmana, després d'una setmana dura en que una persona estimada per tot el poble ens ha deixat després d'una curta i fulminant malatia, he afrontat la cursa amb ganes i motivació, ja que en la part inicial de la setmana, es feia dificil tenir el cap centrat....
Una cursa la d'avui, disputada en un circuit de motor, amb 4'5km de recorregut, amb zones del 9% de desnivell, i en la que hem completat un total de 50km. M'he trobat amb bones sensacions, mostrant-me actiu en cursa, fins que la cadena i el canvi m'ho han impedit, i és que he pogut acabar la cursa sí, però amb un eslabó de la cadena trencat (que no s'ha acabat de sortir) i un radi trencat.Encara no sé com he creuat la línia d'arribada...
Aquesta setmana, apart de lo explicat en lo personal, pel que fa a entrenos, ja he començat a acumular més intensitat amb intervals més curts, cosa que em donarà un punt extra en els canvis de ritme, que fins ara no havia treballat.
Demà, ja fare l'últim entrenament serio de cara al Cinturó de Mallorca, el qual comença el proper dijous amb un pròleg i molta participació extrangera.Estic amb moltes ganes!

PD: Desde aquí un desig meu i de tots els trempolins per la persona abans esmentada:
Descansa en pau!

6 comentarios:

jordimasfepesa dijo...

nanu!!! sort a mallorca!!! gas i a tope!!!!

JORDI dijo...

Aquesta es la mentalitat que m´agrada, a fotre canya a Mallorca.
Et desitjo que et surti molt bé aquest Cinturó i si pot ser deleitans amb un podi que això ja seria genial !!

Molta sort amic meu !!

El Sanchez dijo...

mestree!!!
molta sort per mallorca ee gas i a fer bona volta!!!
jo a descansar jiji quin remei!!
ens veïem crak!!!!

una abraçada

Marc Vilanova Marsà dijo...

Moltes gràcies a tots companys!
De ganes per fer-ho bé no en faltaràn!
Ens veiem de tornada!

Javi dijo...

A tope!!

JOSEP BETALÚ dijo...

a rebentar-los a tots has d'anar, sobretot en la cabra esta que m´han dit que t'estaves alicatan.
Una abraçada forta.