sábado, 24 de abril de 2010

CIRCUITO DE JALÓN-ODENA.

24/04/10.
TREMP.
Després de molts dies sense actualitzar avui torno a fer-ho.
Ahir divendres 23, dia de Sant Jordi a Catalunya, em vaig acostar al costat de Saragossa,(Alagón) a disputar una molt bonica i dura cursa, el Circuito de Jalón amb 145km de recorregut amb un port de 1ª i un altre de 3ª, però on realment es seleccionava la cursa, era en els primers 80km amb aire de costat, amb constants "abanicos".
Al km.20, dels 65 corredors que varem sortir, ja sol quedavem 20 al capdavant, i a a partir d'allà un constant de passar a relleus entre tots per obrir forat, amb corredors de Lizarte i CafeMax amb majoria.Realment els primers 70km de cursa van ser molt exigents, amb ritme trepidant.Un cop al port de 1ª, llarg, carretera molt molt rugosa i sense grans rampes, em van fallar les forçes, demostrant encara que no estic en el meu millor moment de forma, marxant-me 8 corredors pel davant.Jo vaig coronar el 10-11e, en solitari, i per agafar els dos corredors que portava per davant meu a 25-30 seg em vaig fotre una bona pallissa, fins que coronat el port de 3ª vaig agafar-los.Un Azysa i un CafeMax, el qual no va donar ni un sol relleu. Els últims 40km fins a meta en un constant puja-baixa, amb un final en que ens va caure aigua i pedra a raudals arribant a la meta de Calatayud calats d'aigua. Dels tres que erem, veia que era el que anava millor, però un sprint final amb una corva de 110º a 150m de meta, va fer que no pugues superar al company d'escapada del Azysa, acabant així en una meritòria 10ª posició, la qual em deixa molt bon sabor de boca veient que no estic en gran estat de forma.
Total de 3h45' cursa-147km- 1700m desnivell- 167px'/mitja.Dura dura la cursa, però com vaig disfrutar!
Vam sopar amb la family a Lleida, arribant a casa a la 01h de la nit i posant-me a dormir a la 01:30h. A les 06h50 ja estava despert per anar a la Gran Clàssica d'Odena, però la veritat que molt mermat de condicions, ja que després de la dura cursa d'ahir, no he tingut gens de temps per recuperar-me, dormint molt poc aquesta nit.
A Òdena avui, m'he dedicat a ajudar els meus companys d'equip ben situats a la General, i hem estat tot l'equip conjunt tirant en el circuit curt inicial per controlar una escapada de 4-5 corredors que s'ha format d'inici.Després amb 35km hem encarat el port, on he acusat la fatiga d'ahir, despenjant-me i coronant a minut i mig del capdavant.En la baixada, hem passat a relleus, però les ganes dels arbitres de cursa de treuren's de cursa, ha fet que al km.50 ens fotessin fora de cursa.Aquí ve la meva indignació! Teniem els cotxes d'equip a 1km (2min cap de cursa) i els arbitres ens diuen que quedem fora de cursa per estar a 6min!!!Però que és pensen, que som burros, cecs o algo per l'estil o què??Tots aquests joves corredors que venen amb tota la il·lusió del món a córrer i després al km.50 et fan fora estant a 2min del davant...Evidentment que no haguessim tornat a entrar, ni que jo hagués pogut fer res de positiu en la cursa d'avui, per la fatiga que portava d'ahir, però m'indigna que és burlin així de nosaltres.Si diuen que al 8% del temps, fora de control, que ho respectin! Després arriben curses de 30-40 tios.En fi... així va tot!
Demà, hi ha cursa a les Corts, encara no estic segur de córrer, depenent de si me recuperat o no dels esforços...ho veurem demà!

4 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

Marc,
sempre en positiu... celebro el resultat de Saragossa i em sap greu el "reves" d'Odena... et podras recuperar millor per diumenge... Font-li'n que nya!

JORDI dijo...

Bon resultat el de Alagón Marc, m´alegro que vas disfrutar de valent.Per altre part, sempre la merda dels arbrits donant per al cul, perque no saben fer altre cosa, en fi...que vagin a c....

Una abraçada amic i fins aviat,

Recupera´t

JOSEP BETALÚ dijo...

Que passa en lo blog este que ja no se posen fotos, targeta groga a la proxima al carrer jejeje¡¡¡¡ a vuere si coincidim pronte en carrera pero sufrint els dos a la par.
Una abraçada.

carlos dijo...

El David ma dit que estas al Marroc corrent en bici,no sabia res.Disfrutau i curteixte.Ens explikes quan tornis,molta sort!