sábado, 31 de enero de 2009

Ja el tenim aquí...

TREMP.
31/01/08.
Després d'aquests ultims mesos de preparació i de sacrifici, en el sentit de tenir que desplaçar-me cada setmana a Barcelona, ja arriba el moment. Els dies 5,6 i 7 de febrer a Palma, es disputara el campionat d'España de pista i sincerament ja tinc ganes de que arribi, tinc ganes de competir de nou a més a més que estic molt motivat per la cita.
Les sensacions físiques són bones, però tot i això no pots assegurar un bon resultat, ja que sempre influeixen molts factors en aquest esport, que per molt bé que estiguis et poden privar d'aquest bon resultat. El que més em preocupa a hora d'ara, és l'adaptació a la nova bicicleta de pista, ja que he rodat molt poc amb ella, però tot i això, em trobo molt més cómode de postura que amb la Fausto Coppi que portava fins ara...S'ha de dir que la Coppi que portava aviat complirà els deu anys ja!
Pel que fa als entrenaments, aquesta setmana he baixat una mica el treball, per tal de recuperar una mica el cos, tot i que la intensitat ha estat igualment alta, tal i com ha de ser preparant proves tan explosives com les disputades en pista.
Disputare en principi, la persecució individual i la puntuació, posant especial èmfasi a la primera, prova a la que li tinc especial devoció.
Per últim, intentare disputar la cursa de El Morell, si el clima acompanya, perquè sinó em quedare a casa, ja que no val la pena arriscar-se a una caiguda o un refredat a 4-5 dies dels campionats.
Fins la setmana que ve!

9 comentarios:

ViNi dijo...

que tinguis moltar sort marc!!! per cert as probat el Palma Arena? es espectacular yo era la primera vegada que feia pista y alla y el peralte es de lokos jajajaja

cuidat i molta sort!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Vini, moltíssimes gràcies!
Doncs el Palma Arena el vaig provar l'any passat i si si , es espectacular!
Millora't i cuidat aquest genoll crack!

sergi dijo...

Molts anims Marc!!

Marc dijo...

Quan veguis que no pots donar més gas pensa que encara et queda algo per donar, el límit, el patiment, son estats emocionals, sé que ho faràs de conya perquè estàs preparadissim, sé que és el teu moment perquè t'ho mereixes i sé que t'anirà molt però que molt bé.
Ànims Marc, el teu moment està a prop!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Moltes gràcies Sergi! Preparat per València? segur q si!
Marc, moltíssimes gràcies!Tens raó, tot està en el cap.Espero q ens veiem aviat, cuidat molt crack!

Miquel dijo...

Molta sort Marc! Disfruta tot el que puguis que ha de ser realment espectacular rodar a un velòdrom com el de Palma.

T'esperem a la carretera!

Miquel BF

El Sanchez dijo...

Bones Marc! Que tal com va, havere si ens trobem pel Pallars rodant o algo, jo ara torno a correr aquest així que si vols sortir un dia a donar fer milles ja em diras algo pasat pel meu blog si vols!
Salutacions!
Sanchez.

Miquel dijo...

El Marc disputarà demà la final pel 3r lloc en persecució individual, avui ha marcat un temps de 4-43-865.

Ànims màquina!!!

JORDI dijo...

Que pasa GRIJANDER !!! jejeje

Esos entrenos en secreto....que ya no dices na ;)

Un abrazo crack,cuidate !!