domingo, 30 de diciembre de 2007

Tocant la neu...

Foto evident, degut a la mala visió d'imatges sol n'he inclós dues.

Tremp.30/12/07.Després del dia d'ahir,(dissabte) en que vaig completar una sessió de 107 KM amb la "cabra", venia de gust tornar a pujar sobre la bicicleta convencional.Quin millor dia que avui, on tocava fer Fons.Així doncs, em sortit més aviat del habitual amb la companyia de Jose Santos, Toni Canals més l'Alvaro i jo.Pensava que l'hora escollida, les 10h30, seria una bogeria, però no ha estat aixi, ja que el fred ha estat bastant raonable , excepte com tots sabem a la famosa "zona de Sibèria" que tots coneixem...

Així doncs, avui la ruta ens ha portat fins a un lloc insólit com ho és Alins.Alins està situat, passada la cruïlla de Ribera de Cardós i de Tírvia, agafant direcció al últim poble.Ens hem trobat amb un vent descomunal, però amb fred moderat, tot i haver tocat neu, com podreu comprovar en les fotos.

De tornada, tot el vent que ens hem menjat, se'ns ha girat a favor, cosa que ha fet que baixessim a velocitats exagerades, cosa que en part a fet que el radi de la meva roda trasera rebentés!Dic en part, perquè l'altra part de culpa la té, indubtablement el BON ESTAT de la carretera de dins de Sort.A veure si amb tanta loteria que hi toca no poden ni arreglar la carretera del poble!Aquí queda el comentari...

Finalment em arribat a Tremp amb uns 145km, però al anar tan bé de temps, he continuat per completar les meves 5 hores, acabant el dia amb 5h15', 162km, 1300m desnivell, i 131ppm, sense haver consumit ni una barreta energètica, cosa que ja començava a pagar els últims minuts de ruta.El meu dinar a les 5 de la tarde, ha estat un got de llet amb cereals i un iogurt, i sobretot descansar!La setmana acaba amb 30 hores acumulades i 620 km.
Al fons veiem la neu, la foto està feta a Alins.

No hay comentarios: