miércoles, 19 de diciembre de 2007

Perfeccionant la tècnica de CRI.

Tremp.20/12/07.Després d'uns dies anant de bòlid a causa de la Universitat, avui a les 02h de la matinada, acabo d'entregar el Projecte Final de Multimèdia i Comunicació!!!Quina alegria!Estic exultant!Si no fos perquè demà tinc d'anar a Barcelona a fer uns test al velòdrom d'Horta, avui me'n anava de festa.Però aquí queda dit....
Avui em sortit una grupeta amb molta qualitat, integrada per jo mateix, l'Àlvaro, el Xavi Boneta i el Toni Canals.Los 4 Fantasticos!!! Home, potser no tant... però la sortida d'avui ha tingut un alicient com poques altres, dies d'aquells per recordar...
Sinó pregunteu-li al Xavi si no recordarà l'obertura de cames d'avui al repexo del Càmping, quan es preparava per rebentar-nos a tots... finalment el que ha rebentat ha estat ell, tot i que nosaltres tampoc ho teniem massa clar.Doncs això, sortida de molta qualitat, per acabar amb 91km, 2h54min, 128p/m i 700m desnivell aproximadament.

Ahir, però, no vaig tenir la sort de compartir grupeta amb aquesta colla, degut a la feina que avui he acabat.Ahir em va tocar, 2 hores solitaries al rodillo, on vaig estar perfeccionant la meva posició per a les cronos, al mateix temps que mirava "The Rookie", peli, que vaig llogar al videoclub per tal de fer més amena la sessió en el rodillo.
Us deixo amb un recull de videos en plena Time Trial!

Jimmy, Jimmy Morris!!!

Agilitat al poder:110 RPM.

1 comentario:

soldevaila dijo...

wooooooooo mark avui me tocara feu a jo i akesta nit avere si nos veiem un ratet