jueves, 13 de diciembre de 2007

Campionats de Catalunya pista-2005-

Velòdrom d'Horta.Avui, per tal d'actualitzar amb alguna foto nova, recordo els Campionats de Catalunya de l'any 2005 disputats a Barcelona.Va ser un cap de setmana molt complet, ja que vaig estar amb molt bones amistats durant els dos dies, i a més a més em vaig endur 3 medalles i 2 maillots cap a casa, les medalles: dos d'Or i una de Bronze.
En aquella època, el meu director era el Sergi Hernando i el preparador el Santi Plana, dos persones molt importants en els meus inicis ciclistes, ja que la temporada 2005, és la primera que vaig disputar d'inici a fi.Així doncs, els hi estic molt agraït, tot i que a vegades no pots deixar tothom satisfet...
Us deixo amb un recull de fotos d'aquella última setmana d'Abril...
En plena persecució, camí cap a la Victòria!Registre:3:48seg a 47'2KM/h.
Molt ben acompanyat per la Vero i el Guillem Fortuny.
Podi de la prova d'scratch, vaig acabar 3r.
Campió de Catalunya en Persecució Individual, amb Segi Seco i Eduard Prades, grans companys.

Campions de Catalunya en Persecució per equips, integrat per Marc Vilanova,Airan Fernandez,Guillem Fortuny i Oscar Silva.

No hay comentarios: