jueves, 6 de diciembre de 2007

Disfrutant de l'entrenament...



IMATGE DEL DIA! S'ha produït de manera espontànea, sense preparar res, quan anavem a fer la foto al barranc de Gurp, la situació ha estat bastant surrealista!Encara me'n ric ara!




06/12/07.Tremp. 10h15 matí, hora en que el Jordi i jo enfilem la ruta cap a St.Adrià, per anar cap a Gurp, passan per les Vinyes de Sant Miquel, on trobem tota la UC Tremp posant-se les botes, o ja ho havien fet...
Nosaltres em arribat a Gurp, i em anat caminant fins a Sta Engràcia, on s'han produït situacions molt gracioses, i després al tornar, hem pujat fins la pista que dóna a Montibarri,per tornar a les 16h30 tarde amb 6 hores acumulades, que m'han passat volant!Desnivell de 1720m.
Per el pròxim dia, la grupeta espera un nou membre amb noms i cognoms, Toni Canals, així que ja ho saps....


Aquí tenim al Pito( on està la bici??)i la Elena recriminant-me que arribés tan tard...la justificació és clara, qui és el guapo que surt amb bici a les 8???

Mític Dani Navarri, reconvertit de porter de futbol sala a biker trialero!Bona planta damunt la bici.

Foto a Santa Engràcia, amb l'Acadèmia de fons.

Foto al final del dia, quan ja enfosquia a a cruïlla de Claramunt.

2 comentarios:

Álvaro dijo...

Jordi, que estaves fent el bailde de Sambito? jaja molt bona la foto. A la foto on surt la Elena sembla que hi ha una altra dona, sabeu qui era?

Marc Vilanova Marsà dijo...

No sé qui era la dona de la foto...Tú saps qui pot ser??AHHH, estic rebentat avui i vosaltres més frescos q 1 rosa!!!