lunes, 4 de mayo de 2009

GAFAT NO, GAFADÍSSIM!!!!

TREMP.
04/05/09.
Més clar i contundent impossible. Porto un últim mes que la sort no m'està acompanyant en absolut, si no és per una cosa és per un altra! Ja vaig comentar en el anterior post, que aquest cap de setmana en que competia tant el divendres com el dissabte me'l prendria com a dues curses per agafar ritme i "foguejar-me" una mica.
El primer dia a Alcanar, la cursa en sí, ja requeria foguejar-te, ja que tenia alguns punts molt explosius, com la pujada al mirador de meta i després el repetxo de la gasolinera on tot el pilot s'estirava i qüasi es trencava. Les sensacions van ser bones, tot i que la posició final no ho reflecteix (del 45 al 50 arribant amb el pilot,tot i que no sortia a la classificació com altres companys, espero una rectificació)Era una cursa en la que si volies disputar-la per estar davant, havies d'estar amb molta atenció desde el principi i sobretot molt ben col·locat, sinó ja podies despedir-te i així va ser, no vaig estar al tall bó, i allà em vaig quedar...Tot i això, va ser un bon entrenament sobretot per agafar ritme de competició.
L'endemà, anàvem a córrer a l'Alcora (València) , ja que el Miquel Escolà, company d'equip ens deixava quedar a casa seva (Móra) tant a mi com al Fran per tenir menys trajecte fins al lloc de la cursa. Ens van cuidar de manera genial, en tots els sentits! El que no sabia jo, és que el dissabte al matí quan em vaig llevar, em llevaria amb un mal de cap horrorós, acompanyat de mal de lloms, que em pensava que seria per no dormir al meu llit... però no, perquè desde que vaig arribar a casa dissabte nit fins avui, he estat al llit malalt amb febre i molt mal de cap.
Tot i llevar-me així, els símptomes se'm van alleugerir una mica gràcies a uns analgèsics, però en cursa, les sensacions no van ser bones, apart de que vaig tenir una caiguda en una rotonda quan volia guanyar posicions que va obligar-me a gastar un cartutxo que ben just tenia per tornar a reintegrar-me al pilot.En fin...vaig retirar-me.
La tornada desde l'Alcora, es va fer llarga, molt llarga...Just arribar a casa a les 00.30 de la nit, al llit directe, on m'hi he mantingut fins avui al matí, on ja sembla que començo a evolucionar...
Espero que aquesta mala ratxa s'hagi acabat ja, tot i que a vegades la sort i la mala sort se la busca un mateix...
Fins aviat!

6 comentarios:

Marc dijo...

Tranquil Marc, una mala ratxa la podem tenir tots, ja veuràs com a partir d'ara les coses aniran molt millor, no et preocupis.Ànims i endavant!

Miquel dijo...

El primer de tot és que et marxi la febre, i el tema de la caiguda és mala sort que tal com ha vingut marxarà.

cuida't!

PD: agafa uns dies de descans fins que estiguis al 100%, però tampoc facis com jo que amb 2 setmanes he fet 60km... jejeje

Marc Vilanova Marsà dijo...

Marc, avui dimarts haguesis pogut sortir amb en Sergi per anar a fer el tomb al Doll.Estem en contacte!

Miquel, espero avui tornar a la càrrega, tot i que no em noto al 100%.Vec que de temps no te'n ha sobrat massa aqsts ultims dies...
Cuidat força i molta sort als exàmens!

ambpala dijo...

ei vilev,aveure si fiques més fotos, aiò de llegir no magrada...ara mateix pagaria per poder fer una surtideta d les nostres, aixo d`estar a l'ecola m'està matan lentament!!

Ibon dijo...

Ánimo Marc! Espero que te recuperes pronto y vuelvas con fuerza.

Un abrazo!!!

Marc Vilanova Marsà dijo...

Boni, que tal va per l'escola??
Jo tmb tinc ganes de compartir sortida ja...a veure quan tens un finde lliure ens obsequies amb la teva presència!jeje!
Ibon, gràcias por el apoyo!q tengas suerte en Vila-real!
Cuidate!