sábado, 25 de abril de 2009

Sense sort.

TREMP.
26/04/09.
Després d'actualitzar per motiu de la volta a Castelló, avui torno a actualitzar abans d'hora, ja que vaig haver de retirar-me en la 1ª etapa després de patir una caiguda sense conseqüències físiques.
Després d'una sortida molt nerviosa, cap allà el km.60 vaig quedar-me molt mal situat en el pilot principal, molt enrera, allà van produïr-se els temuts "abanicos" que van fer que em quedés tallat a una grupeta...A la grupeta aquesta, el ritme va continuar sent molt alt, ja qe esperàvem un "parón" del gran grup per reintegrar-nos de nou; doncs així va passar, i en aquell moment quan anàvem a "bloc", vaig entrar molt ràpid i molt passat en una corva a esquerres molt enganyosa, allà vaig perdre la bona traçada i de miracle evitar caure en una secla, però no vaig poder evitar impactar de front amb una furgoneta que estava aparcada en un camí secundari...tot i això no vaig tocar el terra, ja que vaig impactar amb el cotxe, però amb la tensió per evitar la caiguda se'm va quedar bloquejat el quadrícep dret, i tot i l'ajut dels responsables médics vaig abandonar la cursa...
Sembla que aquesta no era la meva volta....
Ara toca plantejar nous objectius, tot i que la moral en queda ressentida després d'una cosa com aquesta...

4 comentarios:

dedoctor.blogspot.com dijo...

Go, Marc, Go...
ara és el moment de mirar endavant i aprendre del que t'ha passat. Estàs "envoltat" de mala sort, però aquest destí nomès es pot modificar a base de esforç i de ser fort psicològicament... que t'he d'explicar!
Ànims campió!

JORDI dijo...

Només et diré una cosa,pasa de la mala sort i no et vull veure desanimat ni un puto pel,aquestes coses només pasan quant estas ficat en el all i a qualsevol li poden pasar,que això no sigui una excusa per desanimarte,tot lo contrari,a entrenar fort i a cuidarte al màxim per la propera race.
FOT-LI FORT !!!

JORDI dijo...

per si no ho has llegit be.....

FOT-LI FORT

Daniel Lopez dijo...

Marc como que desanimado!!!! tu ya sabes de sobra como es este deporte,uno bueno y dos malos...asi que ha seguir luchando,a mirar para delante,ya veras como volveras a sonreir solo dale tiempo al tiempo..

Animos!!!!!

Necesito tu correo electronico,quiero enviarte unas fotos de tu idolo...