martes, 8 de enero de 2008

Quin rebentament...

08/01/07.Tremp.Avui, tot i fer un dia molt lleig, el temps ha acompanyat ja que no feia gens de fred, almenys pel que estem acostumats...Avui s'ha decidit ja la bici que portarem de cara a aquesta temporada amb l'equip.Serà una Bianchi 928 Carbon C2C, de la qual deixare una foto.

Pel que fa a l'entrenament, avui tocava sortir a fer séries de Tècnica de CRI, ja que la setmana pasada entre una cosa i un altra no vaig poder rodar amb la bici de CRI.Les sensacions, han estat molt bones, la posició damunt la bici també, i això s'ha reflectit en el temps i els watts aconseguits, després de 3x10Km d'intervals més un final de 3Km ja més intens que els anteriors.En total, 101Km, 3h22', 136ppm,575m desnivell, arribant a casa encara no sé com, perquè m'he quedat sense energia ha partir del km.80...Potser m'ha faltat alimentació...Ahh! per cert, he gaudit de la companyia de l'Àlvaro i el Xavi.



Aquí tenim la Bianchi 928 Carbon C2C.Pinta molt bé, esperem que sigui el previst...

*Ahir dilluns, dia suau, encara estava acusant el Fons d'ahir, i vaig fer una sessió suau al matí, de 1h30', 41Km, 112ppm,350m desnivell, completat a la tarde amb 1h45' de Gimnàs treballant amb peses, que em va acabar de matar...

No hay comentarios: