lunes, 24 de enero de 2011

PRIMERES CUSES DEL ANY.

24/01/11.
TREMP.
Pues ja hem estrenat la temporada 2011 en el calendari de carretera. La primera del any, va ser el diumenge 16 a la cursa de El Perelló (TGN) en un circuit de 1'5km en el que degut a la gran afluència de corredors van haver de partir en dos eliminatòries de 56-60 ciclistes, dels quals classificaven els 20 primers de cada ronda. 15 voltes en cada eliminatoria més 10 voltes a la final. Va ser un total de 1 hora escassa de cursa entre les dos eliminàtories, massa curt!
Bones sensacions en la primera ronda on a la 1ª volta ja vaig provar-ho, marxant sol amb l'Andoni Solà per davant, un cop amb ell vam anar junts fins que ell va despenjar-se i a partir d'aquí sol una estona fins que va arribar l'Oriol Escolano (CJAM) per fer camí els dos sols i arribar destacats, fent un desgast excessiu que pagaria per la final. A la final ho vaig provar, però un inmens Jordi Soler rematxava a la mateixa línea d'arribada al Ricard de Miguel quan semblava el guanyador.
Durant aquesta setmana passada, vaig complir amb un parell de dies molt exigents, degut a les intenses sèries i l'acumulació de desnivell. El dimarts vaig complir amb 4h40' d'entrenament fent 1h30' a uns 360w/mitja, repartit en 3 pujades de 20' i dos de 15', fent un total de 2.500m de desnivell en 121km de ruta.
El dijous, un altre dia duríssim, fent treball de força al 8% de desnivell a 400w durant un temps determinat , patint moltíssim per moure desarrollo i amb una obligada parada per avituallar-me a la 3ª sèrie, ja que em vaig quedar súper buit de forçes.Sort que el baixón amb el rendiment va ser degut a la poca ingesta d'aliment, perquè ja m'estava menjant el cap amb altres motius, com per exemple la pèrdua de pes massa ràpida.Al final, acabo el dia totalment desquiciat, sobretot pel vent que fa que m'exigeixi molt més del compte en el treball que faig al plà per acabar el dia! Arribo a casa amb una mala ostia increible!!
El divendres, visita al Jordi Solano a Andorra, a fer massatge després de gairebé un mes, i mare meva com vaig patir, quin mal!!!! Després val la pena os ho asseguro!
Ja el diumenge, torno a viatjar per anar a Montroig del Camp, per la disputa del Trofeu Josep Florencio, amb 83km de recorregut, donant 4 voltes a un circuit de 20km.
Vaig tenir unes magnífiques sensacions en cursa, rodant amb molta comoditat durant tota la prova, llàstima que l'escapada formada per davant haguessin agafat massa marge per poder disputar-los la victòria, fent un 4t lloc que em deixa amb sabor d'haver pogut fer més, però content per com vaig trobar-me. Victòria per el meu ex-company d'equip Joan Font, que va ser superior als dos companys d'escapada amb els quals anava i que també van fer una gran cursa.(Jordi Masferrer un d'ells)Després de la cursa, a seguir amb l'entrenament, per acabar el dia amb 4h15'-140km amb 2h13' de cursa a 295w (3'9w/kg) fent els ultims 10' a 400w.
La setmana vinent continuarem en la línea d'aquesta, amb cursa el diumenge a Camp Clar i presentació del equip el dissabte, que solament podre fer a mitjes, ja que tinc dos exàmens de la uni a Lleida.

4 comentarios:

Jordi dijo...

Bones Marc et paso l'enllaç on surt a l'arribada de la social de Tortosa
Salutacions

Jordi dijo...

http://jordifdezsalvans.wordpress.com/2011/02/13/iii-cursa-social-tortosa/

Mandie dijo...

Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

Thanks!

Mandie Hayes
mandie.hayes10@gmail.com

PEP FILLAT dijo...

Congratulations Marc !!
Per la teva victoria aquest cap de setmana..
Molt be,molt be.. estupendu
"Faruwey"