viernes, 12 de diciembre de 2008

Intentant retornar a la NORMALITAT!

12/12/08.
TREMP.
Després de la meva estada per terres mexicanes, l'arribada a Tremp, amb el canvi de clima, el canvi horari... se m'ha fet molt difícil.Us semblarà que és una tonteria,(jo tmb ho pensava) però us juro que he passat una setmana horrorosa amb això del jet-lag.Fins ahir, quan just feia una setmana que havia arribat d'allà, no he tornat a la normalitat.Durant aquesta setmana, sols he entrenat dos dies i a més a més sol fent 1 hora i lo bó del cas és que estava mort.Dormia de 12 a 13 hores al dia i no entrenava i estava rebentat.He estat tan preocupat, que vaig demanar hora per fer-me anàlisis i revisions.Sort que gent que ja ho ha passat m'ha aconsellat i m'ha deixat molt més tranquil, perquè no parava de menjar-me el "coco".
Un dels motius pels quals em preocupava la meva salut, era per la caiguda, que va ser sense importància, però que se'm va infectar durant el viatge.Vaig arribar amb un turmell que semblaven dos, sort que netejant-ho bé i amb antibiòtic, tot normal de nou!
Avui divendres, és el segon dia que faig un entrenament amb cara i ulls.Ahir dijous, vaig anar a Barcelona a entrenar a la pista després de molts dies sense bike...a més a més amb séries...resultat tot el dia vaig anar amb el cor a la boca i més de 190ppm tota l'estona!Vaig treure la carbonilla!
L'entrenament d'avui, ja amb menys fred,(tot i que a les 10 matí estàvem a -4ºC) ha consistit en rodar dos hores amb la bici de ruta, més una hora de BTT amb el RC pels núvols.

7 comentarios:

ViNi dijo...

a -4 grados????? aki lominimo que e visto son 6 y a las 8 de la noche jajaja normalmente entrenamos con 15 graditos o asi si da el sol 10 si hay sombra, ns vemos dentro de poco marcc!!!!

JORDI dijo...

ViNi,si vienes por estas tierras sabrás lo duro que es entrenar con esas temperaturas tan bajas,esto es solo para hombres,jejeje

Que suerte teneis con la temperatura,yo tengo que entrenar con el rodillo y con la estufa al lado para calentar,jejejeje

Marc Vilanova Marsà dijo...

Vini, no me digas eso q me desmoralizo.Hoy, ha sido de los peores dias en cuanto a frio, primero nevando y despues lluvia!Suerte q nos han acogido en una casa una gente estupenda.No quiero ni imaginar cómo hubieramos terminado...
Jordi, me voy a ir a Canarias!es insoportable, en serio!

Trueno dijo...

deunidor, com passa el temps, feia res marxaves cap a Mèxic i ara ja fa dies que has tornat, i ja som a Nadal!!

bueno voldrà dir que la nova temporada s'aproxima!! espero que no et congelis a Tremp, hi ha una unes nevades por ai de bojos.

Anónimo dijo...

Bones Marc, sóc A.Sanchez de Pujalt (Sort), bueno espero que estiges bé i et desitjo molt bon nadal i bones festes i haver-ne si despres de festes sortim un dia rodar una mica!salut i una abraçada.

Marc Vilanova Marsà dijo...

Hola Albert!
Moltes gràcies, tmb et desitjo q tinguis molt bon nadal i bones festes!
A rodar a veure quan podem...de moment avui, NEU A FUL!

JORDI dijo...

Marc el teu blog está començant a agafar teranyines....ACTUALITZÁ !!

jejejeje