sábado, 24 de mayo de 2008

Setmana refredat...

24/05/08.

TREMP.

Després de no actualitzar últimament, avui torno a la càrrega.La veritat és, que tampoc hi havia molt a explicar aquesta setmana post Volta Tarragona.

Fins al dijous, vaig anar incubant el refredat sense que m'impedís sortir a entrenar, però ja el últim dia, vaig veure que el millor seria quedar-me a casa que no pas sortir amb el malestar que portava.Així doncs, al quedar-me a casa, he aprofitat per amortitzar el Compex, el electroestimulador muscular.

Per al diumenge, si la pluja respecta, tornare a pujar a la bici.En tinc unes ganes!!!

Per cert, estic ja fart d'aquesta pluja!

Tappone la que s'ha marcat Emanuelle Sella al Giro.180km d'escapada, guanyant amb 9min d'avantatge sobre els favorits.

1 comentario:

JORDI dijo...

Portava una guindilla al cul per això a guanyat,jejejejeje

A estat guay la sortideta d'aquesta tarda,ara que e arribat cansadillo,jejeje


Cuidat crack ;)