jueves, 29 de noviembre de 2007

Adaptant-me a la nova Cérvelo P2C


En la primera publicació del blog, mostrare la nova "cabra" utilitzada per les proves cronometrades, la Cervélo P2C, estrenada el passat dimarts, i vaja com la vaig estrenar...
Avui, em sortit amb l'Àlvaro, per fer 70km en 2h20', amb un fred habitual per aquestes dates, però poc soportable per mi... i és que amb 2ºC damunt la bici, no estàs precisament al costat del foc a terra...En general, ha estat un dia tranquil, ja que el que busacava avui, era dur una alta frecuencia de pedalada(110RPM) durant una estona concreta (20').
Avui m'espera un dia amb molta feina, ja que a les 12 de la nit se'm acaba el termini d'entrega del treball de Multimèdia i Comunicació, tot i que ho tinc bastant enllestit.
Doncs així em despedeixo fins al proper dia!

No hay comentarios: