viernes, 15 de agosto de 2008

A 85km/h pel plà!

En plan Cancellara, tot i que a anys llum d' "Spartacus"!



15/08/08.


TREMP.


Avui divendres, dia festiu i santa Maria, he anat a Gurp a fer el típic dinar familiar i celebrar el sant de la iaia de Gurp.Ha estat un dia de no fer res en tot el matí, ja que ahir la nit vaig anar a la Festa Major de Figuerola, on hi havien dones a punta pala!jejej!Vaig retirar aviat per això...


Després del dinar, hem quedat amb el "Boni", el Xavi per tothom, per anar a fer un parell d'horetes amb calma i aprofitant per fer una sessió de fotos, que ja feia dies que no feiem.Feia dies que ja no coincidiem, sort del seu blog que m'ha mantingut una mica informat.Aquí us deixo l'enllaç.(http://www.ambpala.blogspot.com/) Està finíssim!!


Apart de tot això, remarcar la sortida d'ahir amb Santos, anant a la carretera nova d'Àger.L'anada en menys d'un hora, i la tornada a partir de Cellers, vam trobar un camió molt carregat, que anava molt progressiu, i vam poder agafar el rebuf arribant a uns 85km/h a la recta de l'Aspona.Arriba a frenar una mica, i em veig incrustat contra el camió!!!


Benga nois, a cuidar-se i sobretot a acabar de disfrutar de l'estiu i les Festes Majors!!

Foto del "Boni" i jo venint de Figuerola.No de Festa Major eh!!!Mal pensats....

No hay comentarios: